اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه عنوان کرد

مقابله با سوء‌استفاده افراد زالوصفت از وضعیت تحریم برای مطامع شخصی

فرماندار میانه با اشاره به تحریم‌های دشمن و بحران بین‌المللی گفت: افراد زالوصفتی هم از این وضعیت برای مطامع شخصی خود سوء استفاده می‌کنند که در این زمینه نیازمند حرکت جدی و حماسی مسئولان نظام خصوصا مردم هستیم.

مقابله با سوء‌استفاده افراد زالوصفت از وضعیت تحریم برای مطامع شخصی

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور صبح امروز در جلسه شورای اداری میانه که در بخش کاغذکنان برگزار شد، اظهار کرد: طوفان سیاسی که با همکاری ایادی داخلی و خارجی در کشور صورت گرفت حتی کارشکنی‌ها و یا اختلافات ناشی از خط دهی دشمنان در بیرون از مرزهاست. 

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری افزود: لفظ حماسه معانی و مفهومی خاصی دارد و این نامگذاری بنابر موقعیت ویژه کشور ما با وجود تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی انجام شده و برای عبور از گردنه‌هایی که دشمن ایجاد کرده به انسجام، یکپارچگی و حرکتی حماسی نیازمندیم.

خلفاپور با اشاره به تحریم‌های دشمن و بحران بین‌المللی گفت: افراد زالوصفتی هم از این وضعیت برای مطامع شخصی  خود سوء استفاده می‌کنند که در این راستا نیز نیازمند حرکت جدی  و حماسی مسئولان، مجلس، دولت، ارکان نظام خصوصا مردم هستیم.

فرماندار میانه به خدمات دولت اشاره کرد و افزود: با وجود پیچیدگی‌های مغرضانه سیاسی ایجاد شده توسط دشمنان داخلی و خارجی دولت به خدمات رسانی با تمام قدرت ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: دشمن در تلاش است خدمات دولت و نظام را زیر سئوال ببرد غافل از اینکه شعور سیاسی مردم بالا بوده و با آگاهی کامل دولت و نظام را همراهی می‌کنند.

فرماندار میانه با بیان اهمیت حماسه سیاسی و نیاز به آگاهی و توجه مردم افزود: در حرکت آینده سرنوشت ساز سیاسی یعنی انتخابات مبادا مردم در غفلت باشند زیرا حضور پرشور دیگر و انتخاب اصلح ملت ایران می‌تواند حماسه سیاسی عظیم و مورد انتظار جهان اسلام را برآورده کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف بلندشان ناکام گذارند.

در این جلسه بخشدار کاغذکنان به ارائه خدمات پربار دولت در سال 91 با وجود محدویت‌های اعتباری در این بخش پرداخت.

رسول یعقوبی بهره‌برداری از 15 هکتار آبیاری قطره‌ای با وجود کم آبی منطقه، احداث شش استخر پلیمری، سه مورد دامداری، برق رسانی به برخی روستاهای بخش، جذب 100 درصد طرح‌های مشارکت مدنی واحدهای مسکونی، بهره‌برداری از 18 طرح مصوب در کارگروه کشاورزی، توسعه شبکه مخابرات و ADSL ، اجرای طرح هادی روستای باغجغاز علیا را از جمله عملکرد دولت در سال گذشته خواند.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول