اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

قدرت ایران یک واقعیت است/ سال 91 سال پیروزی مردم و نظام در مقابل تحریم‌‌ها بود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به فشارها و تحریم‌های استکبار جهانی علیه مردم ایران اسلامی، گفت: سال 91 علی‌رغم توطئه‌های فراوان دشمنان نظام، سال پیروزی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تحریم‌ها بود.

قدرت ایران یک واقعیت است/ سال 91 سال پیروزی مردم و نظام در مقابل تحریم‌‌ها بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صفرعلی براتلو در نشست شورای اداری شهرستان ورامین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، اقدامات صورت گرفته در کشور را بررسی کردند و در سخنان خود مناسبت‌های سیاسی ،موضع‌گیری‌های جامعه جهانی و مباحث اقتصادی را به روشنی تبیین فرمودند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تأکید بر پیروزی ملت ایران علیه تحریم‌ها گفت: استکبار جهانی تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را برای نظام پیش‌بینی کرده بودند اما نتیجه خرد جمعی و دستاوردهای نظام چیز دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

* سال 91 سال پیروزی مردم و نظام بود

براتلو سال 91 را سال پیروزی مردم و نظام در مقابل تحریم‌ها خواند و عنوان کرد: دشمنان نظام با انجام تحریم‌ها علیه نظام و با ایجاد فشار و گرانی بر مردم قصد داشتند تا مردم غیور ایران اسلامی را از نظام جدا کنند اما مردم بصیر و هوشیار ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

*جرقه اقتصاد مقاومتی توسط مردم خورد/ گرانی‌ها بر نشاط و روحیه اجتماعی مردم تأثیر نگذاشت

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تأکید بر اینکه جرقه اقتصاد مقاومتی توسط خود مردم زده شد، عنوان کرد: علی‌رغم فشارها و تحریم‌ها مردم غیور ایران اسلامی به اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصادی ورود پیدا کردند و به شایستگی اوضاع و شرایط را مدیریت کردند.

وی در ادامه رشد سفرهای نوروزی را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: با مدیریتی که مردم داشتند گرانی و تورم بر نشاط و روحیه اجتماعی تأثیر نگذاشت و براساس گزارش‌های رسیده سفرهای نوروزی با رشد چشمگیری همراه بود.

* رشد 9.8 درصدی توسعه کشاورزی در استان تهران

براتلو در ادامه با استناد به آمار و ارقام، از رشد چشمگیر و پیشرفت‌های نظام در سال گذشته خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، حمایت و پشتیبانی مردم و تلاش‌های خردمندانه مسئولان در حوزه‌های مختلف، شاهد پیشرفت‌های متعددی در سطح کشور و استان تهران بودیم.

وی خاطرنشان کرد: رشد 9.8 درصدی در حوزه توسعه کشاورزی تهران؛ احداث، بهره‌برداری و تحویل 93 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران، افزایش 47 درصدی حجم سرمایه‌گذاری خارجی در استان تهران و تولید دهها محصول علمی و فناوری و ورود آنها به بازار از جمله دستاوردهای تهران در سال 91 بود.

* برگزاری 33 برنامه ملی و بین‌المللی در استان تهران

براتلو با اشاره به ویژه برنامه‌های ملی تهران در سال گذشته تصریح کرد: استان تهران در سال گذشته بیش از 33 برنامه بین‌المللی و ملی را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد را از مهمترین برنامه‌های تهران در سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: علی‌رغم تمام فعالیت‌های خراب‌کارانه دشمنان نظام به فضل خداوند متعال اجلاس سران کشورهای عدم تعهد بدون هیچ گونه مشکل و معضلی با موفقیت در پایتخت ام‌القرای کشورهای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ 2462/ط30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول