اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها دشمن را به زانو درآورده است

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: صبر و استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها دشمن را به زانو درآورده است.

استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها دشمن را به زانو درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نصرالله شفیعی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: حرکت در مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از ماموریت‌های مهمی است که تمامی مسئولان اجرایی بر عهده دارند و باید برای دستیابی به آن تلاش کنند.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطر نشان کرد: اوج حماسه سیاسی و اقتصادی ملت ایران حضور پرشور در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

شفیعی بیان داشت: کوچک‌ترین فعالیت مردم در حمایت همه‌جانبه از نظام جمهوری اسلامی به عنوان حماسه سیاسی است که در طول سه دهه گذشته مردم ایران به‌ خوبی در این عرصه حضور داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در مقابل تحریم‌های سنگین و فلج کننده اقتصادی استکبار جهانی، صبر و استقامت مردم ایران در سایه بصیرت بخشی مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را کم‌رنگ کرده است.

این مسئول با تاکید بر آنکه سخنان و فرامین رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی همواره برای مسئولان فصل‌الخطاب است، بیان کرد: در این شرایط حساس نیز سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم مشهد برای همه دستگاه‌ها فصل‌الخطاب است و این امر یأس دشمنان را به دنبال دارد.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر عنوان کرد: حرکت به سمت قله‌های استقلال زحمات زیادی به دنبال دارد که مردم همیشه در صحنه ایران در سایه مقاومت به اوج آن می‌رسند.

شفیعی با اشاره به زمان شروع عملیات انتخابات، افزود: عملیات اجرایی انتخابات از روز 21 فروردین شروع می‌شود و مسئولان ادارات نباید این مهم را بهانه کم‌کاری در خدمت‌رسانی به مردم قرار دهند و باید همانند قبل تمام توان و پتانسیل خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم به‌کار گیرند.

وی گفت: باید با هماهنگی و همکاری تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شرایط را برای برگزاری مطلوب انتخابات به‌گونه‌ای که حضور حداکثری مردم را به دنبال داشته باشد، هموار کنیم.

شفیعی یادآور شد: تمامی عوامل و دست‌اندرکاران امر انتخابات خود را موظف به صیانت از آرای مردم می‌دانند و تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و شاداب به ‌کار خواهند گرفت.

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر عنوان کرد: در استان بوشهر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد و همراهی، همدلی و هماهنگی عوامل اجرایی و مردم انتخاباتی باشکوه را در این استان رقم می‌زند.

انتهای پیام/2451/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول