اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قزوین:

مسئولان با بصیرت حماسه سیاسی و اقتصادی را عملی کنند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسئولان نظام با بصیرت و همت مضاعف حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در سال جاری خلق کنند.

مسئولان با بصیرت حماسه سیاسی و اقتصادی را عملی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن اجتماعات مردمی این شورا برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان و مردم نظام اسلامی ایران با اجرای اقدامات مؤثر و همت مضاعف می‌توانند حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در سال جاری خلق کنند.

وی در ابتدای نخستین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین فرا رسیدن سال نو را به اعضای این شورا و شهروندان قزوینی تبریک گفت و بیان کرد: باید مسئولان نظام در سال جاری برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال 92 را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کرده است، ابراز داشت: باید مسئولان و اقشار مختلف جامعه برای تحقق اهداف این راهبرد تلاش کنند تا بتوانیم این حماسه‌ها را در سال جاری خلق کنیم.

ظاهری ابراز داشت: باید اعضای سومین شورای اسلامی شهر قزوین در پنج ماه باقی‌مانده پایان کاری این شورا در برطرف کردن مشکلات شهری تلاش بسیاری کنند تا بتوانند رضایت مردم را از اعضای این شورا به دست آورند.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بصیرت والایی در مدیریت کشور دارد که در جهان بی‌نظیر است، اذعان داشت: ایشان با بینش و تدابیری امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند و بر این اساس مسئولان مجموعه مدیریت شهری و شهروندان قزوینی باید با اجرای اقدامات مؤثر این حماسه را در سال جاری خلق کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: در سال گذشته مشکلات بسیاری در مدیریت شهری وجود داشت که مسئولان مربوطه برای رفع آن همت و تلاش مضاعفی کردند تا بتوانند این مشکلات را برطرف کنند.

این مسئول با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم برای برطرف کردن مشکلاتشان اهمیت والایی در نظام اسلامی ایران دارد، اظهار داشت: مسئولان شهر قزوین برای تحقق این هدف تلاش مضاعف می‌کنند تا بتوانند رضایت شهروندان قزوینی را کسب کنند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول