اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال گلستان:

«حماسه سیاسی» پشتوانه «حماسه اقتصادی» است

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: «حماسه سیاسی» مکمل و پشتوانه «حماسه اقتصادی» است.

«حماسه سیاسی» پشتوانه «حماسه اقتصادی» است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیف‌الله ابوترابی صبح امروز در جمع روسای ادارات و کارکنان اداره کل ثبت احوال استان گلستان اظهار داشت: مردم هوشیار ایران اسلامی که در طی 34 سال اخیر با حضور هوشمندانه خود در عرصه‌های سیاسی دشمنان را مایوس کردند این بار نیز با حضور پررنگ خود در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهند کرد.

دلسردی مردم در انتخابات هدف دشمنان است

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان برای دلسردی در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهند بست تا مردم حضور کم‌رنگ و سردی در انتخابات داشته باشند.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد، گفت: رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری به همراه هوشیاری مردم مانع از تحقق اهداف دشمنان برای حضور کم‌رنگ در انتخابات خواهد شد.

مردم گوش به فرامین رهبری در برابر تهدیدات ایستادگی می‌کنند

ابوترابی با اشاره به نامگذاری سال 1392 از سوی مقام معظم رهبری متذکر شد: حرکتی که فراگیر، مردمی، پیوسته و همراه با یکدلی و همدلی باشد و مردم باهم آن را رقم بزنند یک «حماسه» محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در طی پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی یکصدا و هماهنگ گوش به فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانستند در برابر تهدیدات و توطئه‌های روزافزون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با سربلندی ایستادگی کنند.

برای تحقق «حماسه اقتصادی» همدلی مسئولان لازم است

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در خصوص «حماسه اقتصادی» افزود: با توجه به دسیسه‌های استکبار جهانی که این بار از طریق تحریم‌های اقتصادی قصد به زانو در آوردن ملت ما را دارند و برای تحقق «حماسه اقتصادی» نیاز به همدلی تمام مسئولان نظام است تا این امر محقق شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه ما مکلف هستیم حرکتی انجام دهیم که امیدواری در دل مرم ایجاد کنند.

ابوترابی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران اذعان داشت: همانگونه که در سال 1391 امورات را به خوبی پیش بردیم انتظار این است که در سال جدید هم کارها را ارتقا بدهیم و همه دست به دست هم داده و برنامه‌های سازمانی را با کیفیت بالا به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/2307/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول