اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تحقق حماسه اقتصادی تدبیر برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

استاندار اردبیل گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در تدبیر مسئولان برای خدمت‌رسانی بیشتر و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

تحقق حماسه اقتصادی تدبیر برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در سفر به شهرستان کوثر و در بازدید از پروژه‌های در حال احداث این شهرستان اظهار داشت: در سالی که مزین به سال حماسه سیاسی و اقتصادی است بیشترین تمرکز ما باید در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه، قانونی و هدف‌دار باشد تا هم در حوزه سیاسی و هم اقتصادی بتوانیم به توفیقات مورد نظر و راهکارهای درست و منطقی در پیشبرد امور دست پیدا کنیم.

وی با یادآوری اینکه دولت خدمتگزار احمدی‌نژاد تا آخرین روز کاری سنگر خدمت را قدر دانسته و خدمت به آحاد مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای خود می‌داند، تصریح کرد: دشمن از همین روحیه کار و تلاش ما برای ترفندها و توطئه‌های جدید ناامید است.

نیکزاد با یادآوری اینکه در این سال حماسه‌ساز نباید میدان خدمت صادقانه و بی‌منت را به حال خود رها کرده و بخواهیم در سنگر سیاسی و انتخاباتی مشغولیتی ایجاد کنیم و اصل خدمتگزاری را به باده فراموشی بسپاریم، خاطر نشان کرد: شایسته نیست حماسه سیاسی و تحولات و تحرک آن بر سایر حوزه‌ها به ویژه اقتصادی سایه بیفکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در ادامه از اختصاص 800 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر خبر داد و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرستان کوثر مطلوب است.

نیکزاد ادامه داد: امیدواریم با استمرار همت مسئولان دستگاه‌های ذیربط پروژه‌های ملی در حال اجرا در این منطقه با سرعت هر چه تمام به مرحله بهره‌برداری برسند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز آبگیری سد کوثر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ملی حدود 8 هزار هکتار از اراضی دیم جنوب استان زیر کشت آبی می‌رود.

وی افزود: با انجام این پروژه‌ها گشایش محسوسی در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان کوثر ایجاد می‌شود.

نیکزاد حجم مفید مخزن این سد را حدود 53 میلیون متر مکعب و حجم قابل تنظیم آن را 76 میلیون متر مکعب اعلام کرد.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران دخیل در مطالعه و اجرای این طرح تصریح کرد: توسعه متوازن همه مناطق استان با هدف دستیابی به استانی آبادتر و برخوردار از اهداف اصلی ما است که به انحای مختلف از جمله سفرهای دوره‌ای به شهرستان‌ها برای تحقق مطلوب آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول