اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کشورمان ظرفیت تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را دارد

استاندار اردبیل گفت: کشورمان ایران در تمام ابعاد و زمینه‌ها امکان تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی را دارد.

کشورمان ظرفیت تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را دارد

اکبر نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در حوزه سیاسی از هوشمندی ملت، بصیرت و ولایت‌مداری مردم دلداده کشورمان برخوردار هستیم که می‌توان از این ظرفیت در خلق حماسه سیاسی و اعتلای اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی و بین‌المللی استفاده کرد.

وی نقطه عطف این حماسه‌آفرینی را انتخابات با شکوه ریاست جمهوری و شوراها اعلام کرد و افزود: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در بضاعت و توان ملتی است که حماسه جنگ تحمیلی و 34 سال تحریم‌های شدید و فلج‌کننده اقتصادی را پشت سر گذاشتند اما هرگز نخواستند در برابر دشمنان کوتاه آمده و یا به تضرع و خواری بیفتند.

استاندار اردبیل بسترهای خلق حماسه سیاسی را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: هر چند شیطنت دشمن در این زمینه ممکن است کار را پیچیده کند اما ملت ایران با مشارکت همه‌جانبه خود این ترفندها و شیطنت‌ها را به مانند حماسه سال 88 و دفع فتنه‌های آن سال به شایستگی به سرمنزل می‌رساند.

نیکزاد با بیان اینکه یک بعد حماسی سال 91 نیز اقتصادی است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد تهدید و حرکت فلج‌کننده دشمن در حوزه اقتصادی به زعم و گمان خودشان تشدید شود که در این عرصه نیز باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خودمان بهترین استفاده را ببریم تا کشورمان را به مصونیت واقعی در برابر شیطنت‌های استکبار جهانی برسانیم.

این مسئول یادآور شد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در ایجاد حماسه اقتصادی وظیفه تک تک ماست که در بخش تولید همت مضاعف‌تری داشته باشیم چرا که با بالا رفتن تولید قطعاً‌ شاهد اشتغال،‌ بهبود معیشت و تراز اقتصادی ملت ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی خواهیم بود.

رئیس شورای اداری استان در پایان سخنان خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: این نامگذاری از آن جهت دارای اهمیت و جایگاه بی‌بدیل است که هم روحیه حماسی ملت را بیدار می‌کند و هم عزم و اراده آنها را در شناخت توانمندی‌ها و به فعلیت رساندن آن بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/62003/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول