اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

بانوان اصلی‌ترین تاثیر‌گذاری را در خلق حماسه اقتصادی دارند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: خلق حماسه در سال جاری مربوط به حوزه اقتصادی است که در این حوزه بانوان و شاکله نظام خانواده اصلی‌ترین تاثیر‌گذاری گرایش‌ها را دارد که نباید از این ظرفیت غفلت کرد.

بانوان اصلی‌ترین تاثیر‌گذاری را در خلق حماسه اقتصادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل صبح امروز در نشست با جمعی از بانوان فرهیخته در اردبیل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به اهمیت خلق حماسه سیاسی و اقتصادی تاکید کردند که دشمن امروز می‌خواهد با حیله‌ها و نیرنگ‌های مختلف اقتدار اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی ما را بشکند که برای این سال در دو مسیر سیاسی و اقتصادی هدف‌گذاری خود را با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی عنوان کرد: برای ناکام گذاشتن دشمنان در یک درایت، تیز‌بینی و فرزانگی کامل رهبر معظم انقلاب امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامیدند تا در سایه این حرکت بی‌بدیل بتوانیم دشمنان را به همراه اهداف شومشان ناکام گذاشته و بار دیگر صلابت جهانی و بین‌المللی خودمان را به رخ بکشیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یکی از ابعاد این حماسه را حماسه سیاسی به ویژه در انتخابات پیش‌رو توصیف کرد و یادآور شد: در خلق حماسه سیاسی به دو عنصر ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی ملت نیاز داریم چرا که دشمنان از این دو اصل همیشه در ترس و واهمه بودند چرا که نافذ بودن جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه این دو اصل است.

جعفری‌اصل گفت: در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی مشارکت هوشیارانه مردم و پا عقب نکشیدن از مسائل و مشکلات مختلف یک اصل واقعی است.

این مسئول تصریح کرد: کشور ما بالاتر از دوره‌های گذشته توان خلق حماسه سیاسی و ثبت یک رکورد جدید در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری و شوراها را دارد که قطعاً در این انتخاب ملت با بصیرت و توانمندی تصمیمی را می‌گیرند که به نفع جامعه و آینده انقلاب اسلامی باشد.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان ابراز داشت: بخش دوم خلق حماسه در سال جاری مربوط به حوزه اقتصادی است که در این حوزه بانوان و شاکله نظام خانواده اصلی‌ترین تاثیر‌گذاری و مطلوب‌ترین گرایش‌ها را دارد که نباید از این ظرفیت غفلت کرد.

جعفری‌اصل افزود: هم در تحقق شعار سال گذشته و هم پیام نوروزی امسال مقام معظم رهبری مشارکت همه‌جانبه خانواده‌ها و دلسوزی والدین و اطاعت‌پذیری فرزندان بسیار حائز اهمیت است چرا که توانمندی اقتصادی الفبایش از خانواده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ما زمانی می‌توانیم آرامش و امنیت خانواده و جامعه را حفظ کنیم که به اصول و ارزش‌های سیاسی و اقتصادی پایبند بوده و نگذاریم این اصول اساسی و زیر‌بنایی به اشکال مختلف زیر پا گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار این امر که حماسه سیاسی و اقتصادی می‌تواند اقتدار بین‌المللی ما را توان و شتاب مضاعف ببخشد که خلق این حماسه خود مبین حقانیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی است.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول