اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مناسب‌ترین عنوان برای سال 92 است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مناسب‌ترین عنوان برای سال 92 است و امیدواریم با الهام گرفتن از منویات رهبری، مشکلات اقتصادی و بداخلاقی‌های سیاسی را پشت‌سر بگذاریم.

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مناسب‌ترین عنوان برای سال 92 است

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایران اسلامی هم‌اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته است به طوری که از یک سو انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم و از طرف دیگر دشمنان نظام، فشارهای اقتصادی را به ملت تحمیل می‌کنند، بنابراین در شرایط کنونی به اتحاد و همدلی قوا و نیروهای داخلی بیشتر نیاز داریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اضافه کرد: ایشان با ملحوظ نظر قرار دادن فاکتورهای مختلف، موقعیت کنونی کشور، جهان و همچنین با بررسی مشکلات و ظرفیت‌های ایران اسلامی، برای هر سال عنوان مناسبی را انتخاب می‌کنند تا اقشار مختلف جامعه و مسئولان سه قوه در این سمت و سو گام بردارند.

فتاحی اضافه کرد: با توجه به اینکه ملت ایران با مشکلات اقتصادی دست به‌گریبان هستند و از طرف دیگر در انتخابات‌هایی سرنوشت‌ساز شرکت می‌کنند، عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مناسب‌ترین عنوان برای سال 1392 است لیکن امیدوار هستیم با الهام گرفتن از منویات رهبری، مشکلات اقتصادی و بداخلاقی‌های سیاسی را پشت‌سر بگذاریم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بداخلاقی‌های سیاسی انتقاد کرد و افزود: در عرصه سیاست گاهی رفتارها و حرکاتی صورت می‌گیرد که به رکن اتحاد و همدلی صدمه زده و به ایجاد فاصله‌ منتهی می‌شود لیکن انتظار وجود دارد حداقل در شرایط کنونی از چنین رفتارهایی پرهیز شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مختلف در سال جاری، افزود: برای اینکه حماسه سیاسی به معنای واقعی کلمه و مطابق با منویات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند لازم است که سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه به صورت واقعی در کنار یکدیگر قرار گیرند و برای برپایی انتخاباتی باشکوه بسترسازی کنند.

انتهای پیام/61002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول