اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

اهتمام جدی دستگاه‌ها به تحقق اهداف حماسه سیاسی و اقتصادی

استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بر لزوم اهتمام و تلاش جدی دستگاه‌های استان برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

اهتمام جدی دستگاه‌ها به تحقق اهداف حماسه سیاسی و اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جدید طی سخنانی با تبریک سال نو اظهار کرد: سال 91 سال اتحاد و همدلی مجموعه استان بود و تلاش شد تا با ایجاد یک فضای تعامل و همراهی از جمیع فرصت‌های در اختیار برای پیشبرد امور استان استفاده شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بر نقش خطیر مدیران دستگاه‌ها در این زمینه تاکید کرد و افزود: مسئولان وظیفه سنگینی را در قبال این شعار بر عهده دارند.

استاندار قم اتحاد و همدلی را زمینه‌ساز مشارکت ملت بزرگ ایران در حماسه سیاسی و اقتصادی عنوان کرد و با اشاره به نقش ویژه قم در تحقق این مهم گفت: در سال جدید باید همه تلاش کنند با حفظ و تقویت فضای آرام و بی‌حاشیه خدمت در قم زمینه حضور و مشارکت جدی مردم در عرصه این دو حماسه را فراهم کنند.

پیریایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال 91، کارنامه این شورا در سال گذشته را مثبت و رضایت‌بخش دانست و از همراهی و تلاش مستمر اعضا در پیگیری جدی مباحث و اجرایی کردن مصوبات قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شورای برنامه‌ریزی استان سال پرکاری را پشت سر گذاشت افزود: ظرف یک سال و طی 15 جلسه کاری مفصل موضوعات مهم و اساسی استان از قبیل تکالیف برنامه پنجم، طرح‌های جامع شهرها، امکان‌سنجی کوره‌های آجر پزی و اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان بررسی و تصمیم‌گیری شد.

استاندار قم همچنین با قرائت فرازهایی از پیام نوروزی مقام معظم رهبری، مرور عملکرد و برنامه‌ریزی را از نکات مورد تاکید در این پیام عنوان و خاطرنشان کرد: محوریابی فرمایشات مقام معظم رهبری از مهم‌ترین موضوعاتی است که تلاش اعضای شورای برنامه‌ریزی استان می‌تواند معطوف به آن باشد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه قم شایسته کسب توفیقات بیشتر در عرصه‌های ملی و فراملی است ابراز امیدواری کرد که بدنه اجرایی استان در سال 92 با نگاه به جلو و نصب العین قرار دادن فرامین رهبری پیگیر تحقق اهداف مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فراهم کردن زمینه‌های تعالی و پیشرفت استان مقدس قم باشد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول