اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ـ 9

فرجی: حماسه سیاسی زمینه‌ساز حماسه اقتصادی است

سخنگوی ائتلاف پیروان ولایت شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: حماسه سیاسی زمینه‌ساز حماسه اقتصادی خواهد بود.

فرجی: حماسه سیاسی زمینه‌ساز حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فتح‌الله فرجی ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: سال 92 سالی است که ایران اسلامی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در پیش دارد و این انتخابات اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه 88 و آن شایعه‌پراکنی‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران و فریب‌خوردگان و عوامل داخلی آنهاست، بنابراین از این جهت اهمیت انتخابات پیش‌رو مضاعف است.

سخنگوی ائتلاف پیروان ولایت شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت که انتخابات پیش‌رو مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود، دشمنان ملت ایران سعی دارند با تبلیغات دروغین علیه نظام مردم را نسبت به آینده خود ناامید سازند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، از اعمال فشار بیش از پیش بر ملت سوریه توسط گروه‌های تروریستی گرفته تا تشدید تحریم‌ها بر ملت ایران، دشمن سعی دارد به آزادیخواهان جهان به ‌ویژه ملت ایران بنمایاند که انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تحرکات دشمن در سه جبهه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود، جبهه فرهنگی مهم‌ترین جبهه است که عمده تمرکز دشمن هم بر روی این جبهه است و رهبر معظم انقلاب سال‌ها پیش نسبت به شبیخون دشمن در جبهه فرهنگی هشدار داده بودند، امسال تمرکز دشمن علاوه بر جبهه فرهنگی روی دو جبهه سیاسی و اقتصادی نیز خواهد بود، در سال 92 نیاز به یک حماسه و تلاش فوق‌العاده در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی داریم تا بتوانیم این حملات را خنثی کنیم.

فرجی با بیان اینکه پیروزی در عرصه سیاست سبب پیروزی اقتصادی خواهد شد، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه‌های احتمالی سبب خلق حماسه سیاسی شده و این حماسه سیاسی زمینه‌ساز حماسه اقتصادی خواهد بود، دشمن با مشاهده حضور مقتدرانه مردم پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه سیاسی عقب خواهد نشست و حماسه اقتصادی خلق می‌شود.

سخنگوی ائتلاف پیروان ولایت شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک عنوان کرد: زمانی که رئیس جمهور آینده کشور با رأی حداکثری مردم و انرژی تازه وارد عرصه شده و کمر همت را برای ایجاد حماسه اقتصادی با کمک و همیاری مردمی ببندد، قطعاً مشکلات اقتصادی قابل حل خواهند بود.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی شهرستان ورامین در پایان افزود: همواره حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی قدرت مانور سیاسی نظام در صحنه‌های بین‌الملل را افزایش داده و این امر در اثر شگرف در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بر مذاکرات آلماتی به خوبی نمایان بود.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول