اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

کاهش اتکا به نفت در بودجه مهم‌ترین حماسه اقتصادی است

فرماندار بجنورد کاهش 50 درصدی اتکا به نفت در بودجه امسال را مهم‌ترین حماسه اقتصادی دانست.

کاهش اتکا به نفت در بودجه مهم‌ترین حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد پاکمهر ظهر امروز در جمع شماری از مدیران دستگاه‌های این شهرستان با تبریک نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ادامه داد: این اقدام مهمی برای کاهش اتکا به بودجه‌های نفتی بوده که توسط دولت خدمتگزار در بودجه امسال هدف گذاری شده است.

وی گفت:باید به تدریج سایر درآمدها جایگزین نفت در بودجه سنواتی شده تا هر چه بیشتر، موجب شکوفایی اقتصاد و عدم وابستگی به بودجه نفت شود.

پاکمهر افزایش صادرات غیر نفتی را یکی از راهکارها برای رشد و بالندگی اقتصاد کشور عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در بجنورد همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: بی تردید حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حماسه عظیم ملت را از جنبه سیاسی آن محقق می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در یک درایت بی‌نظیر هم به موضوع انتخابات و هم اهمیت پایداری و استقامت ملت در برابر تهدیدها و تحریم‌ها در شعار سالانه تاکید کردند افزود:این نامگذاری به این خاطر بوده تا همه بدانند که امسال خلق حماسه مردمی از چه جایگاه و منزلت ارزشمندی برخوردار است.

پاکمهر تصریح کرد:به طور حتم در خلق حماسه سیاسی ملت ایران که تجربه وافری دارند به مانند گذشته موفق و عزتمندانه در صحنه حاضر خواهند شد.

وی گفت: نگاه دشمنان نظام اسلامی به انتخابات نظام جمهوری اسلامی براساس میزان مشارکت مردم در انتخابات و استراتژی‌های خود علیه کشورمان تهیه می‌کنند بنابر این در این دوره همان‌گونه که رهبری انقلاب اسلامی فرمودند باید حضور حماسی داشته باشیم.

به گزارش فارس، یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 24خرداد امسال در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63002/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول