اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

حماسه اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با حماسه سیاسی دارد

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه اقتصادی که به تنهایی نقش تعیین کننده‌ای برای تحقق اهداف کشور داشته با حماسه سیاسی ارتباط تنگاتنگی دارد.

حماسه اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با حماسه سیاسی دارد

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار کرد: نامگذاری و تعیین نام برای هر سال از سوی مقام معظم رهبری یکی از اقدامات ارزشمندی است که هر ساله با یک رویکرد مثبت همراه بوده و امسال نیز به دنبال روند اهداف سال‌های «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» در دستور کار بخش‌های مختلف کشور قرار گرفته است.

وی افزود: امروز وظیفه مردم است که با خلق حماسه بار دیگر آرمان و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را به جایگاه واقعی‌اش برسانند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتدار داخلی و حماسه‌ای همچون حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن  یک فرصت بی‌نظیر را برای مسئولان و مردم فراهم کرده است که می‌توان با استفاده از آن ضمن ارتقای کشور، ایران را به نقطه‌ای که استحقاق آن را دارد، برساند.

وی اضافه کرد: با وجود گذشت 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب همچنان درصدد هستند به ریشه‌های جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

تمیمی گفت: اما با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین مردم ولایتمدار این سرزمین تاکنون کوچکترین خدشه‌ای به آنچه مدنظر دشمنان بوده وارد نشده است.

وی همچنین عنوان کرد: حماسه اقتصادی که به تنهایی نقش تعیین کننده‌ای برای تحقق اهداف کشور داشته با حماسه سیاسی ارتباط تنگاتنگی دارد که باید فعالان سیاسی و اقتصادی کشورمان در این راستا با همت و تلاش خود راهکارهایی برای جلوگیری از رخنه دشمنان به صدمه زدن به نظام اقتصادی و سیاسی ما اتخاذ کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید بار دیگر با تحقق شعار سال بتوان در راستای تجدید میثاقی دوباره با ارزش‌های نظام و انقلاب و ولایت فقیه گام برداشت و جامعه را به سوی خودکفایی و پیشرفت سوق داد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول