اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خبر داد

برگزاری کارگروه‌های تخصصی در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از ایجاد کارگروه‌های تخصصی سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی برای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سال جاری خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها با حضور نخبگان سیاسی و اقتصادی استان دنبال می‌شود.

برگزاری کارگروه‌های تخصصی در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، سید حسن حسینی اظهار داشت: در راستای تحقق این برنامه، فعالیت‌های متنوع سیاسی و اقتصادی با حضور چهره‌های شاخص و اساتید دانشگاه در یزد، در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه یزد، در ادوار مختلف تاریخ، حضور حماسی خود را به نمایش گذاشته‌اند و نقش مهمی در رویدادهای سیاسی کشور ایفا کرده‌اند.

حسینی افزود: با توجه به این جایگاه تاثیرگذار مردم ولایی یزد، برنامه‌های متنوعی برای افزایش سطح آگاهی مردم و به دنبال آن افزایش مشارکت آنها در انتخابات پیش رو به عنوان حماسه سیاسی سال جاری دنبال می‌شود.

وی از به کارگیری تمامی امکانات سازمان و فرهنگسراهای مربوطه برای تحقق این مهم خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی شهر یزد، افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در نظر دارد با همکاری ارگان‌های مختلف به معرفی این ظرفیت‌ها بپردازد تا اقتصاد شهر شکوفا شود.

وی از جمله این ظرفیت‌ها به ظرفیت صنعتی و گردشگری شهر یزد اشاره کرد و بیان داشت: بافت تاریخی شهر یزد جاذبه‌هایی دارد که در کشور و دنیا شهره خواهد شد.

حسینی از راهکارهای شکوفایی اقتصاد شهر یزد در سال حماسه اقتصادی، به توسعه گردشگری اشاره کرد که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/2464/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول