اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

ایران اسلامی با حماسه اقتصادی از سد تحریم عبور می‌کند

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حماسه اقتصادی از سد تحریم‌های دشمنان نظام عبور کرده و بر این دسیسه‌‌چینی‌ها خط بطلان می‌کشند.

ایران اسلامی با حماسه اقتصادی از سد تحریم عبور می‌کند

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نام‌گذاری سال جاری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سه دهه گذشته راه‌ها و مسیرهای مختلفی را برای تسلیم کردن ملت ایران اسلامی آزمایش کرده و با شکست سنگینی روبه‌رو شده‌اند هم‌اکنون نیز رهبری ملت را به حماسه فرا خوانده‌اند پس بار دیگر دشمن طعم تلخ یاس و شکست را تجربه می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه تحریم اقتصادی را برای اعمال فشار هر چه بیشتر انتخاب کرده‌اند ولی ملت ما با حرکت‌های حماسی و جهادگونه خود بار دیگر دشمنان را مایوس کرده و برای عمران، آبادانی و توسعه کشورمان گام برمی‌دارند.

این نماینده مجلس تحقق حماسه همه‌جانبه اعم از سیاسی و اقتصادی را در سایه تعامل، همکاری و در یک کلمه برادری دانست و افزود: برای اینکه در سال‌ جاری در راستای تحقق یافتن منویات رهبری و توسعه ایران اسلامی گام‌های بلندی برداشته شود لازم است اقشار مختلف جامعه و مسئولان با یکدیگر متحد و همدل شوند.

خضری رسانه‌های جمعی را دارای مسئولیتی خطیر دانست و بیان داشت: در شرایطی که ایادی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به دسیسه‌چینی دست زده‌اند و از طرف دیگر مقام معظم رهبری شکل‌گیری حرکت‌های حماسی و برداشتن گام‌های بلند در جامعه را خواستار هستند لازم است که فعالان رسانه‌ای نیز وارد عمل شده و به ایفای نقش بپردازند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه نشاط سیاسی و تعالی اقتصادی به معنای واقعی کلمه در ایران اسلامی تحقق پیدا کند باید ملت بزرگ کشورمان در انتخاب‌های خود بیش از پیش دقت کرده و اداره امور را به افرادی ولایتمدار و اصلح واگذار کنند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول