اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر قزوین:

ارتقای سلامت مددجویان در زندان‌ها حائز اهمیت است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر قزوین برنامه‌ها و اقدامات انجام شده اداره کل زندان‌های استان قزوین را در راستای ارتقای سلامت مددجویان حائز اهمیت و قابل تقدیر دانست.

ارتقای سلامت مددجویان در زندان‌ها حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، مریم نخستین اظهار داشت: با مشاهده و بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی مددجویان و اقدامات انجام شده پزشکی،‌ نشان از اهمیت بخشیدن به سلامت محیط و مددجویان دارد.

وی افزود: برنامه غذایی مددجویان نیز در همین راستا تنظیم شده و در حال حاضر از نظر کمیت و کیفیت در وضعیت مطلوب و برابر فصول سال است که این موضوع نیز در سلامتی افراد حاضر در زندان‌ها بسیار تأثیرگذار است.

نخستین به وضعیت فرهنگی و ورزشی مددجویان اشاره کرد و گفت: مسئولان زندان‌ها تا حد ممکن شرایط و امکانات ورزشی را برای مددجویان در داخل زندان فراهم کرده و با این عمل سلامتی جسمی و روانی مددجویان ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به بهداشت محیط زندان بیان کرد: بهداشت محیط در سلامتی افراد بسیار مؤثر است و چنانچه این شرایط فراهم نباشد بر بهداشت فردی تأثیرگذار و منجر به مشکلاتی خواهد شد که سلامتی تمامی افراد جامعه در معرض خطر قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت ابراز داشت: نگرش عمومی به بهداشت زندان‌ها باید با اطلاع‌رسانی جامع و صحیح دستخوش تغییر شود و مردم نیز باید بدانند در حال حاضر مسئولان زندان‌ها تمامی تلاش خود را بر آن دارند تا بهداشت، سلامت جسمی و روانی مددجویان حفظ و در کنار برنامه‌های بازپروری این مهم در اولویت قرار گیرد.

نخستین به فعالیت‌های مؤثر مسئولان فرهنگی و مددکاری زندان‌ها اشاره کرد و گفت: به جاست که سایر نهادهای اجتماعی و فعال در این زمینه با زندان‌ها مشارکت کرده و آن‌ها را در اجرای برنامه اصلاحی و تربیتی یاری دهند.

وی افزود: گام‌های مؤثری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در زندان‌ها برداشته شده است و با فراهم کردن زمینه‌های ارتقای سلامت مددجویان، سلامت جامعه نیز دستخوش تغییر می‌شود.

انتهای پیام/77002/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول