اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری:

مددجویان چهارمحال و بختیاری بیش از 28 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال افزون بر 3 هزار و 396 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با صرف 28 میلیارد و 404 میلیون ریال اعتبار در اختیار مددجویان این نهاد قرار داده شده است.

مددجویان چهارمحال و بختیاری بیش از 28 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سال‌جاری افزون بر 3 میلیارد و 77 میلیون ریال اعتبار به ‌منظور احداث مسکن و یا بازسازی منازل مددجویان این نهاد تخصیص داده شده است.

وی افزود: با تخصیص این میزان اعتبار 45 واحد مسکونی با صرف 986 میلیون ریال ویژه مددجویان احداث و 482 واحد مسکونی جامعه هدف این نهاد با صرف 2 میلیارد و 90 میلیون ریال بازسازی شده است.

رستگار مقاوم‌سازی 342 واحد مسکونی روستایی را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و تصریح کرد: این تعداد واحد مسکونی با صرف یک میلیارد و 520 میلیون ریال کمک بلاعوض و یک میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان مقاوم‌سازی و بهسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر را از اهداف اصلی این نهاد در پرداخت تسهیلات به مددجویان برشمرد و گفت: این کمک‌ها در راستای رفع مشکلات درمانی، شهریه دانشجویان، مسکن و ادای قرض به نیازمندان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس افزون بر 3 هزار و 396 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با صرف 28 میلیارد و 404 میلیون ریال اعتبار در اختیار مددجویان این نهاد قرار داده شد.

رستگار آزادسازی 9 زندانی جرایم غیرعمد را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: این افراد به دلیل عدم توان در پرداخت بدهی مالی در زندان به سر می‌بردند که با توجه به تأکیدات موکد دین اسلام مبنی بر حفظ آبروی مسلمان بدهی این افراد که در مجموع 264 میلیون ریال بود پرداخت شد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با اشاره به اجرای طرح شجره طیبه در استان گفت: با اجرای این طرح 3 هزار اصله درخت در شهرستان بن و سامان به مددجویان تخصیص داده شد و تاکنون 80 میلیون ریال به این نیازمندان کمک شده است.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول