اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

بانک کشاورزی برای مددجویان امداد مشکل ایجاد کرد/ برخی‌ها به من مراجعه کردند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که بانک کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد کرد، گفت: برخی از مددجویان کمیته امداد در این زمینه به من نیز مراجعه کردند.

بانک کشاورزی برای مددجویان امداد مشکل ایجاد کرد/ برخی‌ها به من مراجعه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران در استانداری با اشاره به آمار اشتغالی که توسط مسئولان مطرح شد، اظهار داشت: در محاسبه آمار اشتغال به کار واقعاً افرادی که مشغول کار شدند، محاسبه شود.

وی ادامه داد: تنها نباید افرادی که برای جذب پروانه کار اقدام کردند و یا افرادی که تسهیلات برای اشتغال گرفتند و در اموری دیگر به کار بردند، شاغل محسوب کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران افرادی که برای وام مشاغل خانگی مراجعه می‌کنند را در لیست آمار اشتغال به کار درج نکنند.

وی با اعلام اینکه راست‌آزمایی شغل‌های ثبت شده نیز توسط مسئولان انجام شود، تصریح کرد: خرج کردن وام اشتغال به کار در اموری غیر از ایجاد شغل مشکل شرعی و قانونی دارد و نیاز است دست‌اندرکاران نسبت به این امور توجه کنند.

ناصری در ادامه با اشاره به سفر استاندار مازندران به جمهوری آذربایجان عنوان کرد: در سفرهایی که مسئولان به خارج از کشور می‌روند از الگوهای مناسب در حال اجرا، اموری که در کشور قابلیت اجرایی دارد؛ باید کپی‌برداری و اجرا شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشکلاتی که بانک کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد کرد، بیان داشت: برخی از مددجویان کمیته امداد به من نیز مراجعه کردند.

نماینده مردم بابل در ادامه با اشاره به سفری که به اتفاق وزیر نفت به رم ایتالیا داشت، ابراز داشت: در این سفر مشاهده کردم که در هر محله رم دو پمپ کوچک بنزین نصب شد.

ناصری یادآور شد: برای تأمین بنزین در کشور مجبور می‌شویم صدها لیتر بنزین برای رسیدن به پمپ بنزین هدر دهیم.

وی تأکید کرد: برای جلوگیری از دود شدن بی‌مورد بنزین، احداث پمپ بنزین محله‌ای در مازندران در برنامه کاری قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مازندران متذکر شد: مازندران در احداث پمپ بنزین محله‌ای پیش‌قدم شود، با اجرای این کار مشکلات بیکاری برخی از جوانان رفع و از هدررفت بنزین نیز جلوگیری می‌شود.

وی در پایان دیگر مزایای استفاده از پمپ بنزین محله‌ای را جلوگیری از هدررفت زمین به ویژه در مازندران عنوان کرد.

انتهای پیام/86004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول