اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل و رئیس بهزیستی تنکابن:

1500 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی تنکابن توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی تنکابن از آغاز اجرای طرح و برنامه‌های حمایتی ویژه ایام نوروز و توزیع یک‌هزار و 500 سبد کالا در ماه پایانی سال‌جاری بین مددجویان بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

1500 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی تنکابن توزیع می‌شود

ولی شمسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سال نو و ایام نوروز سال 1392 با طرح و برنامه‌هایی که این اداره در نظر گرفته است تلاش می‌کنیم تا از جنبه‌های حمایتی با حفظ شأن شخصیت جامعه هدف و مددجویان، شادی را به آن‌ها هدیه کنیم.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی تنکابن عنوان کرد: در این راستا خیرین و نیکوکاران از جمله بهترین و مهم‌ترین حامیان ما هستند.

این مسئول افزود: همانند سال‌های گذشته واحد مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان برای جذب و هدایت کمک‌های مردمی تنکابن برنامه‌های متنوعی را به اجرا خواهد گذاشت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها نواخته شدن زنگ نیکوکاری و اجرای طرح کودکان نیکوکار در کلیه مهدهای شهری و روستایی، برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میادین و مراکز اصلی شهرها و مصلا‌های نماز جمعه، همچنین توزیع یک‌هزار قلک ویژه جمع‌آوری کمک‌ها در ایستگاه‌های مذکور و نیز برگزاری همایش خیرین در سه شهر خرم‌آباد، نشتارود و شیرود است.

شمسی گفت: در راستای جذب کمک‌های گوناگون مردمی این اداره توانسته است در جذب حامی کودکان بی‌سرپرست و معلول، حامی ساخت مسکن، تأمین جهیزیه و هزینه‌های تحصیلی، دارو و درمان و ... اقدامات خوبی صورت بخشد که در این راستا قدردان زحمات این عزیزان و حمایت خیرین هستیم.

معاون مدیرکل و رئیس بهزیستی تنکابن ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام عید، این اداره تعداد یک‌هزار و 500 سبد کالا برای مددجویان در نظر گرفته است و توزیع خواهد کرد که این برنامه از ابتدای اسفند جاری آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی تأکید کرد: بخشی از اعتبارات این سبد کالا از اعتبارات دولتی در سازمان بهزیستی و باقی آن نیز شامل کمک‌های خیرین شهرستان بوده که شامل هشت قلم اساسی است و مهم‌ترین این اقلام برنج،‌ روغن، چای و قند است و در کنار این برنامه، بهزیستی تنکابن این افتخار را داشته تا تلاش واحد مشارکت‌های مردمی طی سه ماهه اخیر، معادل 120 میلیون ریال از اقلام ضروری، شامل پوشاک، کیف و کفش مورد نیاز مددجویان را از طریق خیرین کاسب در صنف مذکور تهیه و توزیع کند.

شمسی اظهار داشت: ما همواره در راستای حمایت از قشر محروم جامعه از کمک‌ها و همکاری‌ بی‌شائبه مادی و معنوی خیرین نیکوکار بهره‌مند شده‌ایم و این یک لطف الهی است و از این نظر خدا را شاکر هستیم و برای این بزرگواران آرزوی توفیق داریم، بنابراین خیرین نیکوکار منطقه جهت کمک و همکاری بیشتر با این اداره به جامعه هدف بهزیستی به‌ویژه معلولان، کودکان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و بیماران صعب‌العلاج می‌توانند با حضور در واحد مشارکت‌های این اداره و یا تماس با شماره تلفن 01924284900 برای مشارکت در این امر خیر ما را یاری کنند.

انتهای‌پیام/86020/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول