اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه توانمندسازی و خودکفایی افراد نیازمند را از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد.

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌‌‌‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی بشرویه با اشاره به سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام (ره) از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است که با هدف فقرزدایی و کمک به همنوعان جامعه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد از نهادهای انقلابی و با ارزشی است که در طول 34 سال از پیروزی انقلاب با ارائه خدمات مختلف به نیازمندان توانسته گام‌های مؤثر و مطلوبی را در راستای محرومیت‌زدایی از جامعه بردارد.

اخلاص در عمل مهم‌ترین اصل در انفاق و نیکوکاری است

امام جمعه بشرویه ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان کمیته امداد تصریح کرد: کمیته امداد با برخورداری از مجموعه‌ای از نیروهای متعهد و با اخلاص، اقدامات مؤثری را در راستای ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی انجام داده است.

شمس‌الدین افزود: در دین مبین اسلام نیز بحث کمک به نیازمندان و فقرا جایگاه ویژه‌ای دارد و بیش از یکصد آیه قرآن به موضوع رسیدگی به امور فقرا، مستضعفان و نیازمندان پرداخته شده است.

وی متذکر شد: اخلاص در عمل و انجام امور برای کسب رضای خدا از مهم‌ترین اصول در کمک به نیازمندان است و در انفاق باید رعایت احترام، خوشرویی، نیت خیر و کمک خالصانه مورد ‌توجه قرار گیرد.

با توانمندسازی خانوارهای نیازمند از آسیب‌پذیری آنان جلوگیری کنیم

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: از آن جایی که فقر و نیازمندی انسان را در برابر آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی آسیب‌پذیر می‌کند لذا باید جهت و سمت و سوی فقر را به خود‌اتکایی سوق داده و با ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد نیازمند، آنها را در برابر این آسیب‌ها محافظت کنیم.

شمس‌الدین توانمندسازی و خودکفایی افراد نیازمند را از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی دانست و خاطر نشان کرد: کمیته امداد با فراهم کردن زمینه اشتغال و تامین سرمایه اولیه برای اشتغال افراد نیازمند، آنها را توانمند و خودکفا کرده تا از زیرپوشش این نهاد خارج شوند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول