اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر:

توجه به اشتغال زندانیان اولویت‌ اداره‌کل زندان‌های بوشهر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: توجه به اشتغال زندانیان از اولویت‌های این نهاد است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

توجه به اشتغال زندانیان اولویت‌ اداره‌کل زندان‌های بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حمیدرضا حیدری در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توجه به زندانیان در تمام ابعاد و زمینه‌ها مورد توجه و تاکید مسئولان زندان قرار دارد و در این مسیر از تمام امکانات موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: توجه به اشتغال زندانیان از اولویت‌های این نهاد است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر بیان کرد: ما باید با توجه به اهمیت اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌ها از تمام امکانات و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان استفاده کنیم و با تمام توان به سمت توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان حرکت کنیم.

حیدری یادآور شد: برای اشتغال زندانیان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌ایم که با تلاش همه کارکنان و مدیران اجرایی می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر بر ضرورت تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها به‌ویژه با نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: تربیت و اصلاح مجرمان و زندانیان کار بسیار دشواری بوده و نیروهای ما با تمام توان در حال انجام آن هستند.

حیدری افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه نیازمند تلاش همه دستگاه‌ها، مسئولین و مردم است و یک نهاد به تنهایی نمی‌تواند این کار را به انجام برساند.

وی با اشاره به سختی کار و شرایط دشوار روحی کارکنان سازمان زندان‌ها به‌دلیل ارتباط مستقیم و روزانه با مجرمان مختلف گفت: طبق تحقیقات به‌عمل آمده میانگین عمر کارکنان این سازمان پس از بازنشستگی 5 سال است.

در این نشست حاضرین در زمینه اقدامات امنیتی و فعالیت‌های فرهنگی برای پیشگیری از وقوع جرائم بحث کرده و راهکارهای موجود برای تقویت این موضوع را بررسی کردند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول