اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قائمشهر خبر داد

بهره‌برداری از 12 واحد مسکونی مددجویان قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام شهرستان قائمشهر از بهره‌برداری 12 واحد مسکونی زیرپوشش‌‌ این نهاد در قائمشهر خبر داد.

بهره‌برداری از 12 واحد مسکونی مددجویان قائمشهر

سید زین العابدین پرواسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر با اشاره به 14 اسفند روز تاسیس کمیته امداد اظهار داشت: برای 12 خانواده زیرپوشش این نهاد در شهرستان قائمشهر 12  واحد مسکونی با ارزش 102 میلیون تومان خریداری شد که امروز 16 اسفند به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: این میزان زکات با همکاری دهیاران و شوراهای روستا های شهرستان جمع‌آوری شد.

پرواسی اذعان داشت: زکات‌های جمع‌آوری شده برای اجرای پروژه‌های زیربنایی، عمرانی و کمک به خانواده‌های محروم روستاها هزینه می‌شود. 

وی از کمک نقدی 10 میلیون و 500 هزار ریالی پرسنل پایگاه بسیج نیروگاه شهید سلیمی نکا به شش یتیم تحت حمایت این کمیته خبر داد.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری از 16 تا 18 اسفند در شهرستان‌های قائمشهر و سیمرغ افزود: این جشن با 10 پایگاه ثابت و پنج اکیپ سیار در دو شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام قائمشهر اظهارداشت: در جشن نیکوکاری سال گذشته 106 میلیون و 541 هزار و 800 ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و بین خانواده‌های زیرپوشش این نهاد توزیع شد.

پرواسی اذعان داشت: در 10 ماهه سال جاری مبلغ 17 میلیون و 400 هزار تومان برای جهیزیه و هدیه به 19 عروس و داماد اختصاص یافت.

این مسئول همچنین از آموزش گروهی همسران جوان به مدت سه روز در مرکز آموزشی این نهاد به تعداد 34 نفر در چهار سطح آموزش دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و روانی، فرهنگی و اجتماعی توسط اساتید دانشگاه، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت خبر داد.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول