اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

برپایی 1200 پایگاه توزیع مرکبات در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: یک هزار و 200 پایگاه توزیع مرکبات به مناسبت نوروز سال 92 در استان قزوین برپا می‌شود.

برپایی 1200 پایگاه توزیع مرکبات در قزوین

حسن رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه یک هزار و 200 پایگاه توزیع مرکبات به مناسبت نوروز سال 92 در استان قزوین برپا می‌شود، اظهار داشت: این پایگاه‌ها سیب و پرتقال به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.

وی ابراز داشت: پایگاه‌های توزیع مرکبات در شب عید با هدف تنظیم قیمت‌ و دسترسی آسان مردم به میوه‌ در این استان برپا می‌شود تا مردم میوه‌های مورد نیازشان را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین متذکر شد: مرکبات به اندازه کافی در استان قزوین وجود دارد و مردم هیچ مشکلی در تأمین میوه شب عید ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین 28 غرفه توزیع مرکبات را در اختیار اداره کل صنعت،‌ معدن و تجارت این استان قرار داده است،‌ اذعان داشت:‌ در این غرفه‌ها سیب و پرتقال توزیع می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه در توزیع مرکبات در میادین میوه و تره‌بار در استان قزوین مشکلی وجود ندارد، عنوان کرد: مرکبات به اندازه کافی در این استان ذخیره‌سازی شده و در شب عید به مردم توزیع می‌شود تا مصرف‌کنندگان به راحتی بتوانند میوه مورد نیازشان را خریداری کنند.

*روند توزیع مرغ و روغن در قزوین عادی است

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه مرغ 800 تن،‌ گوشت قرمز منجمد 200 تن برای شب عید ذخیره‌سازی شده است،‌ اظهار داشت: مردم استان قزوین در تأمین این کالاهای اساسی و ضروری در شب عید هیچ مشکل خاصی ندارند و آنان می‌توانند به راحتی این کالاها را خریداری و تأمین کنند.

این مسئول با بیان اینکه در توزیع گوشت مرغ و قرمز منجمد و تازه، برنج وارداتی و روغن در نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالاهای ضروری مردم در شب عید مشکلی وجود ندارد،‌ اذعان داشت: مصرف‌کنندگان می‌توانند این کالاها را در نمایشگاه بهاره تهیه و خریداری کنند.

رحیمی اضافه کرد: آجیل، گوشت قرمز، مرغ تازه و منجمد، برنج و روغن هم‌زمان با برپایی نمایشگاه بهاره در این مکان با قیمت‌های مناسب به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود و هیچ مشکلی در توزیع آن در این نمایشگاه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت روغن‌کشی کشور به صورت مستقیم در نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای فروش بهاره حضور یابد قیمت این کالا طبق این شرکت توزیع می‌شود، ابراز داشت: در صورتی که نمایندگان این شرکت حضور یابند این کالا با چند درصد بیشتر به فروش می‌رسد در هر صورت روغن به اندازه کافی در استان قزوین وجود دارد و روند توزیع آن در این استان عادی است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه زنان به مناسبت عید نوروز 92 خانه تکانی انجام می‌دهند و برای انجام این کار به مواد شوینده نیاز دارند، اذعان داشت: مواد شوینده برای شست‌وشوی وسایل منزل به اندازه مورد نیاز مصرف‌کنندگان در استان قزوین وجود دارد و هیچ مشکلی پیرامون این موضوع در این استان وجود ندارد.

وی متذکر شد: نماینده سازمان بازرسی و اداره کل تعزیرات در مناطق مختلف استان قزوین از جمله شهرها و شهرستان حضور دارند و بر قیمت‌ کالاها از جمله پوشاک، مرکبات، خشکبار، مواد شوینده، مواد غذایی و پروتئینی، کیف و منسوجات نظارت می‌کنند و با فروشندگان متخلف برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: ناظران در سازمان بازرسی استان قزوین برای برخورد با فروشندگان متخلف در شب عید به صورت مستمر فعالیت می‌کنند تا در برخورد با این فروشندگان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول