اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

ارزش افزوده کشاورزی برای تولید کنندگان مرکبات وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: ارزش افزوده کشاورزی برای تولید کنندگان مرکبات در جهرم وجود ندارد.

ارزش افزوده کشاورزی برای تولید کنندگان مرکبات وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی حسین رعیتی‌فرد صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی جهرم اظهار داشت: در شهرستان جهرم از 70 نوع مرکبات موجود بالغ بر 750 هزار تن محصول تولید می‌شود که به دلایلی، ارزش افزوده برای باغداران در پی ندارد.

وی ادامه داد: هر چند در سال گذشته، با تلاش‌های دولت و کارگروه توسعه کشاورزی استان وام‌هایی در اختیار باغداران گذاشته شد تا زمینه تولید، بهره‌وری و عرضه بهتر برای آنها فراهم شود و از عمده‌ترین مسائل در این زمینه، کیفیت و نوع بسته‌بندی محصولات است.

فرماندار جهرم با بیان اینکه در شهرک صنعتی این شهرستان برای 20 واحد سورتینگ مجوز صادر شده است، گفت: این مهم تاثیر به‌‌‌‌‌‌سزایی در ارتقای بسته‌بندی محصولات و ذخیره‌سازی آن داشته تا کشاورزان بتوانند در فرصت مناسب میوه را به بازار عرضه کنند.

این مسئول با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده امسال محصولات باغی جهرم از بازار خوبی در داخل و خارج از کشور برخوردار است، اذعان داشت: در مراکز کشور لیموشیرین و لیموترش را با برند جهرم می‌شناسند و تمام مصرف‌کنندگان از این برند اطمینان دارند.

انتهای پیام/2448/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول