اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان:

میوه شب عید به اندازه کافی ذخیره شده است / از صادرات باید جلوگیری شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان با بیان اینکه میوه شب عید به اندازه کافی ذخیره شده است، گفت: وقتی بازار داخل نیازمند است نباید صادرات میوه صورت بگیرد.

میوه شب عید به اندازه کافی ذخیره شده است / از صادرات باید جلوگیری شود

ناصر اطرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هر ساله دولت یک یارانه برای میوه شب عید در نظر می‌گیرد تا با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار به دست مردم برسد.

وی ادامه داد: امسال برای عرضه مستقیم میوه شب عید دولت ذخیره سازی‌های لازم را انجام داده که حدود یک هفته قبل از شب عید در تعاونی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مستقیم توزیع آن آغاز می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان در مورد وضعیت فعلی بازار میوه گفت: بر اساس گفته‌های مسئولان وضعیت بازار میوه مناسب است و میوه به اندازه کافی ذخیره شده است.

وی تصریح کرد: در بحث صیفی‌جات، چون پیاز بیش از اندازه صادر می‌شود، قیمت آن افزایش پیدا کرده، اما بقیه میوه‌ها بسیار افزایش قیمت نداشته و حتی میوه‌هایی مانند لیمو شیرین کاهش قیمت نیز داشته است.

اطرج در پایان گفت: در حال حاضر به کشورهایی چون عراق میوه صادر می‌کنیم که اگر صادرات آن متوقف شود قیمت میوه ارزان‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول