اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

بهبود وضعیت بهداشتی میدان میوه و تره‌بار خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: با بهره‌برداری از میدان میوه و تره‌بار جدید شهرستان خوی شاهد بهبود وضعیت بهداشتی میدان میوه و تره‌بار این شهر خواهیم بود.

بهبود وضعیت بهداشتی میدان میوه و تره‌بار خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه بررسی نحوه بهره‌برداری از میدان جدیدالاحداث میوه و تره‌بار شهر خوی که با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خمی، دادستان، شهردار، رئیس شورای شهر، جانشین انتظامی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس مجمع امور صنفی و رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان خوی در سالن جلسه شماره چهار فرمانداری خوی تشکیل شد، اظهار داشت: ایجاد مکان‌های مناسب برای میوه و تره‌بار یکی از ضروریات است که در شهرستان خوی این موضوع در سال‌های اخیر مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در گذشته وضعیت نامناسبی را در این زمینه شاهد بودیم، تصریح کرد: میدان میوه و تره‌بار سابق این شهر وضعیت نامناسب و غیربهداشتی داشت که سبب ایجاد مشکلاتی نیز برای مردم شده بود.

عماری با بیان اینکه در سال‌های اخیر احداث میدان جدید میوه و تره‌بار این شهر مورد توجه و احداث قرار گرفته است، افزود: این میدان میوه و تره‌بار در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در شهر برای بهبود وضعیت استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: در این راستا تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی مطلوب ارزیابی می‌شود.

فرماندار خوی با بیان اینکه با انتقال میدان میوه و تره‌بار سابق به مکان فعلی شاهد برخی نارضایتی‌ها از سوی افرادی که به خرید و فروش در این میدان اقدام می‌کردند مواجه خواهیم بود، گفت: با توجه به تغییر شرایط و محیط خرید، باید شرایطی فراهم شود تا افرادی که در این محل اقدام به خرید و فروش می‌کردند رضایت کافی در میدان میوه و تره‌بار جدید داشته باشند.

عماری با اشاره به دلایل انتقال میدان میوه و تره‌بار، تصریح کرد: بهبود وضعیت بهداشتی و جلوگیری از ایجاد مشکلات برای سایر شهروندان از دلایل اصلی انتقال و احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در این شهر بود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول