اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسا‎ن‎رضوی خبر داد

جذب بیش از 5 هزار تن سهمیه میوه نوروزی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: سهمیه میوه نوروزی استان امسال بیش از 5 هزار تن است که از اوایل هفته آتی، انتقال آن به سردخانه‌های استان صورت می‌گیرد.

جذب بیش از 5 هزار تن سهمیه میوه نوروزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، ناصر فخرموحدی اظهار داشت: مطابق سال‌های گذشته در آستانه نوروز مقادیر بسیاری سیب و پرتقال به منظور تنظیم بازار میوه و تعدیل قیمت‌ها جذب می‌شود و هیچ نگرانی از بابت تامین میوه در ایام پایانی سال و نوروز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه به این منظور بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حدود 4 هزار تن پرتقال و هزار و 500 تن سیب سهمیه استان در حال جذب است افزود: این سهمیه همزمان با اعلام زمان توزیع از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در شبکه توزیع قرار خواهد گرفت.

فخرموحدی تصریح کرد: سهمیه میوه نوروزی استان در شبکه خرده فروشی شامل واحدهای صنفی منتخب و میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود که با این عمل، حدود 70 هزار تن میوه در استان مدیریت و نظارت می‎شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: همه سهمیه میوه نوروزی از داخل کشور و از استان‎های مازندران و آذربایجان غربی تامین می‎شود و کیفیت همه محموله‎های سیب و پرتقال استان توسط شرکت بازرسی کالای تجاری در مبدأ و مقصد کنترل و از استان‎های تامین کننده حمل می‎شود.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول