اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-91

افتتاح کارگاه سورتینگ واکس مرکبات در مازندران

خبرگزاری فارس: کارگاه سورتینگ واکس مرکبات در منطقه چهل شهیدان رامسر در افتتاح شد.

افتتاح کارگاه سورتینگ واکس مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، هادی پادام رئیس اداره جهادکشاورزی رامسر بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه سورتینگ واکس مرکبات  در راستای افتتاح  برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: این کارگاه با 200 میلیون تومان تحصیل شده از کارگروه کشاورزی کار خود را شروع کرده است.

وی با اشاره به آورده اولیه مجری طرح به مبلغ 50 میلیون تومان افزود: این طرح که از 16 دی ماه سال جاری شروع به فعالیت کرده است ظرفیتی بیش از 3 هزار تن در سال را دارا است.

رئیس اداره جهادکشاورزی رامسر با اعلام اینکه در این کارگاه حدود 10 نفر مشغول به کار هستند، اظهار داشت: منطقه چهل شهیدان، منطقه‌ای مرکبات‌خیز بوده و برای اولین بار در این منطقه این کارگاه احداث شده است.

وی بیان کرد: سورتینگ واکس سبب ماندگاری مرکبات به مدت 3 یا 4 ماه در انبارها می‌شود و تجهیزات و ماشین‌آلات سورتینگ این کارگاه هم ساخت داخل کشور بوده و در استان مازندران تولید شده است.

غلامرضا خلعتبری گفت: با توجه به اینکه تولید ملی در نامگذاری امسال و همچنین مسئله اقتصاد مقاومتی در فرمایشات رهبری معظم همیشه مورد تاکید بوده است، موفقیت در بهره‌برداری از پروژه  نشان می‌دهد که ما در عرصه‌های مختلف کوشا هستیم.

معاون فرماندار رامسر تصریح کرد: لازم است که با توجه به تلاش دشمنان در منزوی کردن ایران، تمام تلاش خود را برای ایستادگی در برابر تهاجم و تحریم‌ها  به کار گرفته تا جشن پیروزی انقلاب همراه با پروژه‌های موفق باشد.

انتهای پیام/86024/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول