اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان معدن و تجارت خوزستان خبر داد

ذخیره 3 هزار و 500 تن میوه برای شب عید خوزستانی‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: 3 هزار و 500 تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال ذخیره شده است که قیمت آنها به صورت سراسری اعلام می‌شود.

ذخیره 3 هزار و 500 تن میوه برای شب عید خوزستانی‌ها

امیرحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: میوه شب عید هم اکنون در سردخانه‌های آذربایجان غربی و شمال کشور ذخیره‌سازی و نگهداری می‌شود که سهمیه استان خوزستان 3 هزار و 500 تن است و از چند روز آینده به استان حمل و وارد سردخانه‌ها خواهد شد.

*محوله برنج از بندرعباس در راه است

وی با بیان اینکه در چند روز آینده محموله برنج هندی از بندر عباس نیز ترخیص می‌شود، افزود: قیمت هر کیسه 10 کیلویی برنج هندی تامین شده 38 هزار و 500 تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلی که در مدت اخیر برای تامین برنج به وجود آمد، تا رسیدن به فراوانی برنج در بازار به زمان نیاز داشته و شاهد افزایش برنج دانه بلند هندی در بازار هستیم.

*برای کاروان‌های راهیان نور سهمیه جداگانه برنج در نظر گرفته شود

وی تصریح کرد: در سطح استان خوزستان علاوه بر مهمانان نوروزی برای کاروان راهیان نور نیز نیاز به افزایش سهمیه برنج داریم و باید به ازای کاروان‌های راهیان نور سهمیه جداگانه برنج در نظر گرفته شود.

نظری با اشاره به اینکه باید سهمیه برنج کاروان‌های راهیان نور در اختیار استان قرار گیرد، گفت: در زمینه تامین شکر، مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود و در حال حاضر شکر با قیمت کیلویی یک ‌هزار و 250 تا یک هزار و 300 تومان در حال عرضه است.

*برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از 12 اسفندماه

وی با اشاره برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از 12 اسفندماه سال جاری تصریح کرد: در نمایشگاه‌های بهاره مواد غذایی، آجیل و خشکبار، کیف و کفش، پوشاک در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در پایان در این نمایشگاه سعی شده است واحدهای تولید کننده را دعوت کنیم تا سود 20 درصدی واسطه‌ها حذف شود و بار روانی حاکم بر بازار با این نمایشگاه کاهش یابد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول