اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

ذخیره‌سازی 50 هزار تن مرکبات برای شب عید/ توزیع مرکبات از اوایل اسفند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از ذخیره‌سازی 50 هزار تن مرکبات برای شب عید خبر داد.

ذخیره‌سازی 50 هزار تن مرکبات برای شب عید/ توزیع مرکبات از اوایل اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی هاشم‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری از ذخیره‌سازی کالای اساسی در مازندران خبر داد و بیان داشت: برای مدیریت بازار و دفاع از حقوق مصرف‌کننده، 21 هزار تن گوشت مرغ برای ذخیره‌سازی در استان مازندران انجام گرفته است.

وی اعلام کرد: 9 هزار تن در داخل استان مازندران در موقع ضرورت توزیع می‌شود و بقیه برای مدیریت بازار به بقیه استان‌ها ارسال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: در ازای این کار، نهاده‌های دامی به مرغداران داده شده است.

هاشم‌پور از ذخیره‌سازی مرکبات در مازندران با هدف تنظیم بازار خبر داد و تصریح کرد: امسال تاکنون 35 هزار تن ذخیره‌سازی شده است.

وی با اعلام اینکه از هفته دوم اسفندماه کار توزیع مرکبات در سراسر کشور با محوریت مازندران آغاز می‌شود، اضافه کرد: 4 هزار تن اعم از 2 هزار تن پرتغال و 2 هزار تن سیب برای مصارف داخل استان کنار گذاشته شد و بقیه برای استان‌های کشور در نظر گرفته شده است.

هاشم‌پور از خریداری 6 هزار تن برنج پر محصول در مازندران خبر داد و یادآور شد: برای این کار 11 میلیارد تومان پول پرداخت شده است.

وی به توزیع برنج یک هزار و 720 تومانی در مازندران نیز اشاره کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به بازرسی و نظارت بر بازار اشاره کرد و گفت: در سال جاری 325 هزار مورد از واحدهای تولیدی و توزیعی بازرسی و نظارت شده که از این تعداد 20 هزار و 800 فقره پرونده تخلف گشوده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همچنین از دریافت 9 هزار و 500 گزارش تلفنی از سوی مردم به دلیل برخی تخلفات صنفی در مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه اشتهای خرید مردم در برخی از فصل‌ها و مناسبت‌ها زیاد می‌شود، خاطر نشان کرد: در کنار برپایی نمایشگاه بهاره و پاییزه، طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی نیز امسال از 15 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ادامه دارد.

هاشم‌پور در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تشریح ضرورت تغییر چند معاون و مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که اخیراً صورت گرفته است، تصریح کرد: تغییرات در سازمان بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این تغییرات نیاز سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده است.

انتهای پیام/2296/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول