اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز فعالیت نمایشگاه بهاره از 9 اسفند در قم

عالی‌پور: هیچ نگرانی بابت مرکبات و میوه شب عید نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم از برپایی نمایشگاه پوشاک و مواد غذایی بهاره از 9 تا 28 اسفندماه در قم خبر داد و گفت: هیچ نگرانی بابت مرکبات و میوه شب عید نداریم.

عالی‌پور: هیچ نگرانی بابت مرکبات و میوه شب عید نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه ایام نوروز در قم اظهار داشت: دو نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه اول مربوط به کیف و کفش و البسه خواهد بود که از 9 تا 18 اسفند برپا خواهد شد و نمایشگاه دوم مربوط به مواد غذایی است که 20 تا 28 برپا می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: یک نمایشگاه در مجتمع امام خمینی و یک نمایشگاه هم در پردیسان برپا خواهد شد.

توزیع 3500 تن میوه شب عید در قم

عالی‌پور ادامه داد: 180 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان، 100 غرفه در نمایشگاه مجتمع امام خمینی و 35 غرفه نیز در نمایشگاه منطقه پردیسان برای عرضه کالا در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در حال بررسی هستیم که با توجه به امکانات یک نمایشگاه نیز در منطقه نیروگاه برگزار شود.

عالی‌پور ابراز داشت: فروش ویژه توسط واحدهای صنفی و با مشارکت آنها در کنار نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد که اجناس با پنج تا 20 درصد تخفیف عرضه خواهند شد.

وی از آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای توزیع 3 هزار و 500 تن میوه شب عید خبر داد و گفت: سال گذشته برای شب عید 3 هزار و 200 تن میوه توزیع کردیم و امسال پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به وفور نعمت استقبال کمتر از پارسال باشد.

توزیع پسته با نرخ دولتی برای نخستین بار در نمایشگاه بهاره

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی بابت مرکبات و میوه شب عید نداریم و در مناطق مختلف استان 40 تا 45 چادر توزیع میوه شب عید برپا خواهیم کرد.

وی از مشارکت دولت در توزیع پسته برای نخستین بار در نمایشگاه بهاره خبر داد و گفت: استان قم سهمیه حدود 6 هزار تنی خواهد داشت که در نمایشگاه بهاره توزیع می‌شود.

عالی‌پور با اذعان به تفاهم دولت با انجمن پسته‌کاران برای توزیع پسته شب عید عنوان کرد: 168 تن پسته تاکنون تامین شده و بقیه هم تا زمان باقی مانده تامین خواهد شد.

وی از فعالیت 2 هزار و 60 واحد صنعتی در قم خبر داد و اظهار داشت: روزانه 60 قلم کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارشی از فعالیت 11 ماهه این سازمان ارائه داد و گفت: در 11 ماهه گذشته 168 هزار و 909 مورد بازرسی از اصناف و واحدهای صنعتی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: برای رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی و گزارشات مردمی علاوه بر ستاد خبری 124 سازمان، کیوسک‌های دریافت شکایات در اطراف حرم مطهر، مسجد جمکران و نیز محورهای مواصلاتی استان برای بازرسی اماکن اقامتی مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/78001/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول