اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان:

مشکل توزیع میوه نوروزی در بازارهای روز نداریم/ تخفیف 10 تا 30 درصدی اقلام مورد نیاز مردمی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: مشکل توزیع میوه نوروزی در بازارهای روز کوثر نداریم و به نسبت میانگین قیمت میوه از سال گذشته تا این لحظه ارزانتر بوده است.

مشکل توزیع میوه نوروزی در بازارهای روز نداریم/ تخفیف 10 تا 30 درصدی اقلام مورد نیاز مردمی

سید رضا حکیم‌فعال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در بازارهای روز کوثر شهر اصفهان شیر توزیع می‌شود، اظهار کرد: توزیع شیر خالص گاو پاستوریزه شده از حدود دوماه پیش در بازارهای روز آغاز شده است.

وی افزود: قیمت هر پاکت شیر در بازارهای روز کوثر به مبلغ یک هزار و 100 تومان و ارزان‌تر از بازار آزاد و نیز با کیفیت مطلوبی توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: اکنون ظرفیت توزیع شیر در بازار‌های روز کوثر اصفهان بیش از 10 هزار لیتر در روز است.

وی با بیان اینکه شیر مصرفی مردم در این بازارها از یکی از بزرگترین دامپروری‌های کشور صورت می‌گیرد،ادامه داد: اکنون در 12 بازار روز کوثر اصفهان شیر توزیع می‌شود.

حکیم‌فعال همچنین در مورد توزیع میوه‌‌ نوروزی در بازار‌های روز کوثر گفت: امسال مشکل میوه در بازارها نداریم و این درحالی است که به نسبت سال‌های گذشته قیمت میوه در بازار ارزانتر است.

وی با بیان اینکه خواروبار، مواد پروتئینی نیز در این بازارها عرضه می‌شود، افزود: توزیع میوه در بازارهای روز اصفهان روزانه 100 هزار تن است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: قیمت‌ اقلام در بازارهای روز کوثر بین 10 تا 30 درصد تخفیف داده می‌شود.

وی با تاکید به اینکه استقبال خرید مردمی از این بازارها بسیار زیاد است، گفت: دیگر تاریخ توزیع برای ما مهم نیست بلکه تاریخ تولید اقلام اهمیت دارد.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول