اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

عرضه 6 هزار تن سیب در میادین میوه و تره‌بار نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: بیش از 6 هزار تن سیب درختی در اختیار میادین میوه و تره‌بار نهاوند قرار می‌گیرد.

عرضه 6 هزار تن سیب در میادین میوه و تره‌بار نهاوند

مجتبی مولوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: تأمین مایحتاج مردم به ویژه در شب عید یکی از دغدغه‌های دولتمردان است؛ بر همین اساس هر ساله پیش از فرا رسیدن نوروز مواد موردنیاز مردم انبار می‌شوند.

وی ادامه داد: نهاوند به دلیل اینکه قطب تولید سیب درختی در استان است، ذخیره‌سازی این میوه در این شهرستان انجام می‌شود تا جایی که علاوه بر مراکز نگهداری سیب در نهاوند، این میوه به دیگر انبارهای ذخیره در شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و اسدآباد نیز فرستاده می‌شود تا در وقت مقتضی به مصرف شهروندان برسد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه در نهاوند سالانه بیش از 40 هزار تن سیب درختی تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: این مقدار سیب درختی که از 12 هزار هکتار باغات شهرستان نهاوند تولید می‌شود، 55 درصد تولید سیب استان همدان است.

مولوی ابراز داشت: همچنین در ایام پایانی سال بیش از 6 هزار تن سیب درختی در اختیار میادین میوه و تره‌بار نهاوند قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تأمین مایحتاج ضروری ایام پایانی سال از ورود مقدار قابل توجهی گوشت، مرغ، گوشت قرمز منجمد و برنج به این شهرستان خبر داد.

فرماندار نهاوند با اشاره به ایجاد گروه‌های نظارت و بازرسی در شهرستان عنوان کرد: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و همچنین تعزیرات حکومتی به صورت روزانه و مستمر بازرسی از مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مستقیم کالا انجام می‌شود و با گرانفروشان به شدت برخورد خواهد شد.

مولوی، ایجاد فضای آرام و با نشاط در سطح شهرستان را خواستار شد و افزود: همکاری مردم با مسئولان نظارت و بازرسی در ایجاد فضای آرام و با نشاط مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/89016/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول