اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میوه شب عید شهروندان کرجی تأمین شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج، از خریداری میوه شب عید شهروندان از کشاورزان توسط این سازمان خبر داد.

میوه شب عید شهروندان کرجی تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، یدالله پورمظاهری، عنوان کرد: میوه‌های خریداری شده شامل سیب و پرتقال است.

این مسئول اظهار داشت:‌ با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نیاز شهروندان به میوه‌های پر مصرف از قبیل سیب و پرتقال هم‌چنین طی هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری کرج خریداری میوه از کشاورزان صورت گرفته است.

وی همچنین این اقدام را در راستای سیاست‌های دولت دانست و افزود:‌ فراهم آوردن نیازهای مردم از جمله وظایف مهم شهرداری و سازمان‌های تابع آن است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج با اشاره به اهمیت تسهیل در رفاه حال شهروندان هدف از خریداری میوه پایانی سال را کاهش مشکلات شهروندان در این ایام ذکر و عنوان کرد: در ایام پایانی سال تمهیدات لازم جهت خریداری میوه از کشاورزان اتخاذ شد.

پورمظاهری با بیان اینکه سیب و پرتقال مورد نیاز از کشاورزان خریداری و ذخیره‌سازی شده است، مقدار پرتقال و سیب خریداری شده را به ترتیب 800 و 400 تن اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در مجموع هزار و 200 تن میوه به منظور تأمین نیازهای شهروندان در ایام پایانی سال ذخیره‌سازی شده است، پرتقال خریداری شده را از نوع تامسون و سیب را از نوع درختی مراغه عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: این محصولات همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال که با افزایش ساعات کاری بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج رو به‌رو خواهد شد، عرضه می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول