اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت نهبندان خبر داد

گوشت گوساله کیلویی 16500 تومان در نمایشگاه بهاره نهبندان/توزیع 200 تن برنج هندی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از برگزاری و برپایی نمایشگاه فروش بهاره با 32 غرفه در این شهرستان خبر داد.

گوشت گوساله کیلویی 16500 تومان در نمایشگاه بهاره نهبندان/توزیع 200 تن برنج هندی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، برگزاری و برپایی نمایشگاه فروش بهاره یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت برای کمک به اقشار کم درآمد و محروم جامعه به شمار می‌رود.

خبرنگار فارس در راستای چگونگی، کمیت و کیفیت و اهداف برگزاری نمایشگاه فروش بهاره به سراغ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان رفته و گفت‌و‌گویی را با وی ترتیب داده که به شرح زیر است.

رضا اردونی امروز در گفت‌و‌گوی تفصیلی با خبرنگار فارس در نهبندان در ارتباط برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز دوازدهم بهمن به مدت هشت روز در نهبندان برپا شده است.

فارس: هدف از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره را بگویید؟

اردونی: برپایی نمایشگاه فروش بهاره یکی از برنامه‌های مهم و ارزشمند دولت به منظور کمک به اقشار کم درآمد و محروم جامعه محسوب می‌شود.

فارس: نمایشگاه فروش بهاره نهبندان دارای چند غرفه و چه اقلامی را عرضه می‌کند؟

اردونی: نمایشگاه فروش بهاره در محل سالن نمایشگاهی اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان برگزار و دارای 32 غرفه است.

همچنین در این نمایشگاه اقلام و کالاها اساسی و مورد نیاز مردم از قبیل آجیل، خشکبار، خواربار، کیف و کفش، میوه و اقلام تنظیم بازار به مردم عرضه می‌شود.

تمامی محصولات و کالاهای موجود در نمایشگاه فروش بهاره نهبندان با 10 تا 15 درصد تخفیف و زیر قیمت بازار به همشهریان عرضه می‌شود.

فارس: چه اقلام تنظیم بازاری در این نمایشگاه عرضه و هدف آن را بگویید؟

اردونی: برنج، مرغ و گوشت قرمز با نرخ مصوب و تعادلی در نمایشگاه فروش بهاره عرضه می‌‌شود که این مهم یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ابزارها و اهرم‌های کنترل شبکه‌های توزیع و تنظیم بازار به منظور اهداف سیاست‌های حمایتی محسوب می‌شود.

گوشت گوساله، برنج، مرغ از جمله کالاهای تنظیم بازاری هستند که در نمایشگاه فروش بهاره شهرستان نهبندان توزیع و به مردم عرضه می‌شوند.

فارس: در ارتباط با قیمت‌‌های اقلام تنظیم بازار در این نمایشگاه بگویید؟

اردونی: قیمت مرغ با نوساناتی روبرو است ولی هم‌اکنون با قیمت هر کیلوگرم 4 هزار و 850 تومان به مردم عرضه می‌شود.

همچنین هر کیلوگرم گوشت گوساله با قیمت 16 هزار و 500 تومان و هر کیسه برنج 10 کیلویی هندی با قیمت 39 هزار تومان عرضه می‌شود.

فارس: چه میزان اقلام تنظیم بازار در نهبندان توزیع می‌شود؟

اردونی: در ایام برگزاری و برپایی نمایشگاه فروش بهاره در نهبندان میزان 200 تن برنج هندی و 8 تن گوشت گوساله به مردم عرضه خواهد شد.

همچنین در سطح شهرستان نهبندان تعداد شش مرکز فروش در راستای توزیع اقلام تنظیم بازار فعالیت می‌کنند و مردم می‌توانند از طریق این مراکز و این نمایشگاه اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

در راستای نظارت کامل بر نحوه توزیع و عرضه تمامی محصولات و اقلام تنظیم بازار در نمایشگاه فروش بهاره بازرسان این اداره به صورت تمام وقت در محل حاضر و پاسخگوی مراجعات، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم هستند.

علاوه بر ناظران حاضر در نمایشگاه فروش بهاره این شهرستان نیز تعداد 15 ناظر افتخاری تا پایان سال جاری با این اداره همکاری خواهند داشت.

فارس: در ارتباط با طرح تشدید نظارت نوروز 92 بگویید؟

اردونی: طرح تشدید نظارت نوروز 92 از پانزدهم اسفند‌ماه جاری در شهرستان نهبندان آغاز می‌شود.

این طرح مؤثر و کارآمد با هدف تشدید کنترل و نظارت بر بازار و جلوگیری از گران‌فروشی، کم‌فروشی،‌ تخلفات دیگر در سطح بازار و برخورد با واحدهای صنفی متخلف به اجرا در می‌‌آید.

تعداد 10 ناظر از شهرستان نهبندان به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در راستای بکارگیری آنها در طرح تشدید نظارت نوروز 92 معرفی شدند.

انتهای پیام/69003/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول