اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

مشکلات معدن آنتموان نهبندان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیگیری شدن مشکلات و موانع معدن آنتموان شهرستان نهبندان خبر داد.

مشکلات معدن آنتموان نهبندان پیگیری می‌شود
وجیه‌الله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: شهرستان نهبندان دارای استعدادهای فراوانی در بحث معدن است که باید از این پتانسیل‌ها به نحو مطلوبی به منظور رشد اقتصادی و اشتغالزایی نهبندان استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از معادن نهبندان از نوع گرانیت و سنگ‌های ساختمانی است، تصریح کرد: حدود 42 معدن فعال و نیمه فعال سنگ گرانیت در این شهرستان وجود دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توجه به نبود بسترهای لازم در نهبندان به منظور حضور سرمایه‌گذاران بخش دولتی نیز باید به این مناطق نگاه ویژه داشته و دولت حمایت‌هایی را در این بخش داشته باشد.
جعفری افزود: دولت برای ایجاد شهرک سنگ در نهبندان قول مشارکت 49 درصدی داده که باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.
وی با اشاره به اینکه مباحث ایجاد شهرک سنگ نیز مورد پیگیری این وزارتخانه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که در مرکز برگزار می‌شود تا 10 روز آینده پاسخ نهایی و موارد قطعی در ارتباط با معدن آنتیموان و شهرک سنگ نهبندان داده می‌شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تعداد مراجعه‌کنندگان به ستاد ارتباطات مردمی مربوطه را در این شهرستان تعداد 19 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد شش مورد و نامه مربوط به بخش صنعت بوده که تقاضای واگذاری تسهیلات را داشتند.
جعفری با بیان اینکه در حوزه بازرگانی تعداد چهار نامه و درخواست به این ستاد مردمی ارائه شده است، تصریح کرد: مراجعه‌کنندگان درخواست تسهیلات، مجوز و پروانه کسب و مشکلاتی بعد از هدفمندی یارانه‌ها داشتند.
وی اضافه کرد: 9 نامه و درخواست دیگر در بخش معدن به ما مراجعه شده که بیشتر در بخش محدوده معدن، تخفیف حقوق دولتی، ابقای معدن و تسهیلات بوده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تمامی مشکلات مراجعه‌کنندگان به این ستاد ارتباط مردمی در همین جا پاسخ و برخی از آنها به نهادهای مربوطه ارجاع داده شد است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول