اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهبندان شهر دیرینه‌های پایدار

اردونی: 140 واحد صنفی نهبندان در ایام عید کشیک هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان گفت: در ایام عید تعداد 140 واحد صنفی در سطح شهرستان به طور کشیک به مسافران و مردم خدمات ارائه می‌کنند.

اردونی: 140 واحد صنفی نهبندان در ایام عید کشیک هستند

رضا اردونی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال جاری و فرارسیدن سال جدید قرار داریم میزان تقاضا و نیازمندی‌های مردم بیشتر شده است که باید در این راستا تدابیر لازم اتخاذ و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور تأمین و رفع نیازهای مردم در ارتباط با اقلام و کالاهای اساسی هم‌اکنون نمایشگاه فروش بهاره نهبندان راه‌اندازی شده و دایر است، تصریح کرد: در این نمایشگاه اجناس و اقلام مختلفی به ویژه کالاهای اساسی مردم با 10 تا 15 درصد تخفیف و زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و افزود: این طرح از 11 اسفند‌ماه جاری آغاز و در ایام تعطیلات نوروزی نیز تا 20 فروردین‌ماه سال آتی ادامه می‌یابد.

اردونی با اشاره به اینکه طرح تنظیم بازار میوه شب عید نیز در این شهرستان از (فردا) 24 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد، اظهار داشت: در این طرح سعی شده تا میوه‌هایی که بیشتر مورد نیاز مردم است از قبیل سیب و پرتقال نیز به مردم و مسافران نوروزی عرضه شود.

وی از انجام شدن گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های مربوطه در ایام تعطیلات در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این گشت‌های مشترک از تمامی رستوران‌های شهری و بین‌راهی، صنوف، واحدهای خدماتی و اقامتی شهرستان انجام خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان تصریح کرد: در ایام عید نیز طرح کالای تنظیم بازار شامل مواد پروتئینی در این شهرستان به منظور تأمین نیاز و رفاه حال مردم انجام می‌شود.

اردونی با بیان اینکه در ایام عید تعداد 140 واحد صنفی در سطح شهرستان به طور کشیک به مسافران و مردم  خدمات ارائه می‌کنند، افزود: این واحدها شامل تعمیر خودرو، رستوران، اغذیه، خواربار و میوه و تره‌بار است.

وی با اشاره به اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان در ایام نوروز به طور کشیک در خدمت مردم هستند، اظهار داشت: هم‌چنین تلفن 124 این نهاد در ارتباط با هر گونه تخلف در اختیار شهروندان است تا در صورت مشاهده تخلفات مراتب را با این شماره در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول