اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان:

گوشت گوسفند در نهبندان هر کیلوگرم 13 هزار تومان عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از عرضه گوشت گوسفند در نهبندان با قیمت هر کیلوگرم 13 هزار تومان خبر داد.

گوشت گوسفند در نهبندان هر کیلوگرم 13 هزار تومان عرضه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان رضا اردونی در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز و کمیسیون تنظیم بازار نهبندان اظهار داشت: از این پس طبق مصوبه این جلسه، در شهرستان هر کیلوگرم گوشت گاو و شتر 10 هزار و 500 تومان به مردم عرضه می‌شود.

وی، از عرضه گوشت گوسفند در نهبندان با قیمت هر کیلوگرم 13 هزار تومان خبر داد و افزود: هر کیلوگرم گوشت گوساله و شتر جنگ (بچه شتر) به قیمت 11 هزار و 500 تومان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان تصریح کرد: هم‌اکنون هر کیسه برنج 10 کیلویی پاکستانی در شهرستان به قیمت 23 هزار تومان به مردم عرضه می‌شود.

اردونی با بیان اینکه از ابتدای سال ‌جاری تاکنون هیچ‌گونه نوسانات و تورم غیر عادی در قیمت کالاهای بازار نهبندان نداشتیم، ادامه داد: به دلیل پایش روزانه قیمت‌ها و کنترل و نظارت بر بازار به هیچ مورد و مشکلی در راستای قیمت‌های کالا بر نخوردیم.

وی از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در اواسط اسفند ماه امسال در شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه اجناس و کالاهای اساسی موردنیاز مردم از قبیل برنج، روغن، مرغ و گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان هم‌چنین از اجرای برنامه تنظیم بازار و طرح نظارت بر میوه شب عید در اسفند‌ماه امسال خبر داد و افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز 91 نیز در دستورکار این نهاد قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر گشت‌های مشترک این اداره با نهادهای ذی‌ربط در بازار نهبندان آغاز شده و تا پایان سال به طور مستمر و روزانه ادامه می‌یابد.

فرمانده نیروی انتظامی نهبندان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان طی 10 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 75 درصد کاهش برخوردار بوده است، اظهار داشت: طی این مدت 144 هزار لیتر سوخت و 40 تن برنج قاچاق در نهبندان کشف و ضبط شده است.

غلامحسین پارسا با بیان اینکه طی 10 ماه امسال 220 رأس دام قاچاقی در نهبندان کشف شده است، گفت: طی این مدت 913 رقم دارو و 12 هزار پاکت سیگار قاچاق در شهرستان کشف شده است.

وی از کشف 289 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای طی 10 ماه سال‌جاری در نهبندان خبر داد و افزود: تعداد 135 نفر متهم در راستای این کشفیات دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی نهبندان با اشاره به اینکه 21 فقره پرونده گمرکی و 20 فقره پرونده دخانی طی 10 ماه سال‌جاری در شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق توقیفی در نهبندان بیش از 2 میلیارد و 125 میلیون تومان است.

پارسا یادآور شد: نیروی انتظامی همانند گذشته در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز آمادگی خویش را برای همکاری با تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول