اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان:

33 درصد معادن خراسان جنوبی در نهبندان قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان گفت: 33 درصد معادن خراسان جنوبی در این شهرستان قرار دارد.

33 درصد معادن خراسان جنوبی در نهبندان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رضا اردونی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان نهبندان اظهار کرد: در تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از مکان‌ها و ابزارهایی که می‌تواند تاثیرگذاری مثبت و مؤثری داشته باشد رسانه ملی، جراید و مطبوعات است.

وی، بخش صنعت و معدن را یکی از بخش‌های مهم تولیدی و اقتصادی کشور در راستای تحقق شعار سال دانست و تصریح کرد: 33 درصد معادن خراسان جنوبی در نهبندان وجود دارد ولی ظرفیت‌های معدنی و سرمایه‌گذاری این شهرستان تاکنون به خوبی در مطبوعات و صدا و سیمای استان معرفی نشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان ادامه داد: خبرنگاران، اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان که دارای مخاطبان زیادی هستند، می‌توانند با معرفی بیشتر استعدادها و ظرفیت‌های معدنی و سرمایه‌گذاری در نهبندان زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار و توسعه روند اقتصادی این منطقه را رونق بخشند.

اردونی افزود: در بحث استعدادهای خراسان جنوبی از قبیل محصولات عناب و زرشک اطلاع‌رسانی و معرفی‌های خوبی صورت گرفته اما در بخش معدن و سنگ‌های گرانیت شهرستان نهبندان که در استان و حتی کشور کم‌نظیر و ممتاز بوده، تاکنون اطلاع‌رسانی خوبی صورت نگرفته و به خوبی به عموم مردم معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه بیکاری و عدم اشتغال ریشه بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در این منطقه است، گفت: اگر بتوانیم در زمینه معرفی استعدادهای معدنی و اقتصادی این شهرستان خوب عمل کنیم و بسترهای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم آوریم، می‌توانیم مشکل بیکاری را تا حدودی حل کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان اظهار کرد: در راستای تبیین فرهنگ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با برنامه‌ریزی عمل کنیم و در این زمینه باید اطلاع‌رسانی‌ها و معرفی بیشتری از عرصه‌های اقتصادی توسط رسانه ملی و خبرنگاران انجام شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول