اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 137 میلیون ریال هزینه‌های بهداشتی و درمانی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 137 میلیون ریال هزینه‌های بهداشتی و درمانی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 137 میلیون ریال هزینه‌های بهداشتی و درمانی به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تامین سلامت مددجویان یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه امدادگران بوده و سالانه اقدامات بسیاری در زمینه افزایش سلامت خانواده‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان یکی از اقدامات تاثیرگذار در افزایش سلامتی خانواده‌ها است، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های بهداشتی، پرداخت کمک هزینه بهداشتی و ... از جمله حمایت‌هایی است که در این بخش انجام می‌شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای عملی کردن اهداف کمیته امداد در بحث ارتقای سطح سلامت مددجویان بهمن ماه امسال، 137 میلیون ریال در قالب ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان هزینه شده است.

وی گفت: خدمات اشتغالزایی در قالب پرداخت وام به مددجویان، خدمات عمرانی در قالب ساخت مسکن برای مددجویان، خدمات فرهنگی و آموزش، پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج، خدمات حقوقی و قضایی، آزادی زندانیان نیازمند، خدمات مددکاری و مشاوره، اکرام و حمایت ایتام و پرداخت وام قرض‌الحسنه نیز از دیگر حمایت‌هایی است که از مددجویان کمیته امداد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول