اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان امداد فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 130 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی طی سال جاری به مددجویان ساکن در روستای این شهرستان خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان امداد فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: برنامه آموزش متقاضیان تسهیلات در روستاها از اولویت‌های کاری امداد است و تاکنون در سه روستای شهرستان، طرح آموزش مشاغل اجرا شده است.

وی گفت: مشاغلی نظیر خیاطی، کیف‌دوزی، کار با چرم و قالی‌بافی از جمله مشاغلی است که به مردم روستاهای شهرستان آموزش داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس افزود: تاکنون تعداد 71 نفر از مددجویان ساکن در روستاهای شهرستان در قالب مشاغل خانگی با اعتبار 2 میلیارد و 130 میلیون ریال و تعداد 102 نفر با اعتبار 8 میلیارد و 160 میلیون ریال در بخش خوداشتغالی به بانک‌های عامل فردوس معرفی شده‌اند.

پاکدل ادامه داد: امید است که بانک‌های عامل شهرستان بتوانند در فرصت باقیمانده سال جاری و نیز ماه‌های ابتدایی سال آینده، نسبت به پرداخت تعهدات خود اقدام کنند.

معرفی 190 پرونده مشاغل خانگی به بانک‌های عامل

وی تصریح کرد: در سال جاری تعداد 190 پرونده مشاغل خانگی و 144 پرونده خوداشتغالی شهری به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس اذعان داشت: امسال نیز مبلغ 19 میلیارد و 580 میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی و خوداشتغالی شهری پرداخت می‌شود.

پاکدل متذکر شد: از محل صندوق امداد، تعداد 96 فقره تسهیلات نیز برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد فردوس با اعتبار 4 میلیارد و 443 میلیون ریال در حال تصویب و پرداخت است.

انتهای پیام/69007/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول