اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه به 40 مددجوی چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام از پرداخت 40 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه به 40 مددجوی چرام

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از پرداخت 40 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان چرام در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده برای جوانان 40 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء کرده است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این کمک هزینه را 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه‌های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانواده‌های مددجو به منظور رفع مشکلات مالی صورت می‌گیرد.

مظاهری افزود: یکی از مهمترین مشکلات ازدواج جوانان دغدغه‌های مالی است و تلاش ما این است که فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود تا بستر مناسب برای ازدواج جوانان فراهم و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

این مسئول تصریح کرد: زوج‌های جوان به منظور آشنایی بهتر با مهارت‌های زندگی مشترک قبل از دریافت جهیزیه در کلاس‌های آموزشی در سرفصل‌های آئین همسرداری، روانشناسی فردی و اجتماعی، آداب معاشرت و روابط اجتماعی و مسائل اعتقادی و بهداشتی ازدواج شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/82002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول