اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

اختصاص اعتبار 113 میلیاردی اشتغال به مددجویان آملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران گفت: 113 میلیارد ریال اعتبار استانی در دو بخش خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان آمل اختصاص یافت.

اختصاص اعتبار 113 میلیاردی اشتغال به مددجویان آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات مشاغل خانگی این شهرستان در سالن همایش‌های فرمانداری اظهار داشت: آمل تاکنون تنها توانست 15 درصد اعتبارات استانی را در بخش اشتغال جذب کند که با این وجود آمل نسبت به دیگر شهرستان‌های مازندران در جذب اعتبارات استانی این بخش کمترین جذب را داشت.

وی با اعلام این‌که در مجموع، اعتبار استانی 77 میلیارد و 833 میلیون ریال در این شهرستان توزیع شده و به بانک‌های شهرستان اختصاص یافته است، ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و اداره‌ها باید بیش از گذشته تلاش و همت به خرج دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مازندران تصریح کرد: در بخش کمک‌های مردمی و نیکوکاری، شهرستان آمل رتبه نخست را از آن خود کرده و این کار چند سالی است که توسط این شهرستان تکرار می‌شود.

باغبانی، کل پرونده معرفی به بانک‌ها در بخش اشتغال این شهرستان را 664 مورد پرونده دانست و اظهار داشت: از این تعداد پرونده، 147 مورد توانستند تسهیلات بانکی دریافت کنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: مجموع اعتبار اختصاص داده شده به این پرونده‌ها، 11 میلیارد و 944 میلیون تومان بوده که این نهاد حمایتی آمادگی کامل دارد که برای رسیدگی به پرونده‌ها و جذب تسهیلات بانکی در این شهرستان وارد عمل شود.

انتهای پیام/86012/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول