اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت 180 میلیون ریال اعتبار به مددجویان چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام از اختصاص 180 میلیون ریال اعتبار برای رفع نیازمندی‌های مردم مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

پرداخت 180 میلیون ریال اعتبار به مددجویان چرام

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام در حاشیه بازدید از مناطق محروم این شهرستان از اختصاص 180 میلیون ریال اعتبار برای رفع نیازمندی‌های مردم این مناطق خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام در بازدید از روستای بیدک بخش سرفاریاب شهرستان چرام، با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از کارکنان کمیته امداد شهرستان، اظهار کرد: توجه ویژه به مناطق محروم و رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم این مناطق در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و این امر با همکاری ادارات به نحو مطلوب‌تری میسر می‌شود.

وی افزود: در همین راستا و با حضور مسئولان، مشکلات روستای مذکور از نزدیک بررسی و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

مظاهری از تصویب 10 فقره وام کارگشایی، پنج فقره وام کار انگیزی و 33 مورد کمک بلاعوض با اعتباری بالغ بر 180 میلیون ریال برای نیازمندان این روستا خبر داد.

وی همچنین به توزیع  200 کیلو برنج از طرف دفتر امام جمعه شهرستان بین اهالی روستا اشاره کرد و گفت: احداث یک باب مسجد با مشارکت فرمانداری و ستاد نماز جمعه جهت این روستا در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های لازم به زودی مشکلات مردم این روستا را رفع می‌کنیم.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول