اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران خبر داد

اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار به اشتغال مددجویان مازندرانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های خود اشتغالی و مشاغل خانگی امداد مازندران 150 میلیارد تومان است.

اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار به اشتغال مددجویان مازندرانی

ابراهیم باغبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: با توجه تعداد پرونده‌ای را که ما سطح استان به سیستم بانکی فرستادیم قریب به 150 میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: تاکنون 30 میلیارد تومان از مبلغ را جذب کردیم که به نسبت خیلی پایین است.

باغبانی ادامه داد: در سیستم بانکی قول دادند که مشکلات به وجود آمده را حل کنند.

وی با بیان اینکه برخی از بانک‌ها از کمبود منابع و مصارف سخن می‌‌گویند، افزود: ابلاغ به شعب شهرستانی حدود 90 میلیارد تومان به بانک‌ها است که 60 میلیارد تومان از مبلغ 150 میلیارد تومان ابلاغ شهرستانی نشده است و در واقع تنها یک سوم از مجموع اعتبارات به شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

این مسئول گفت: دو سوم این اعتبارات جذب نشده باقی مانده و فرصت تا پایان سال نیز بسیار کم است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد از دستگاه‌های موفق در بخش اشتغال‌زایی است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی در این بخش به تکالیف خود عمل کرده است.

باغبانی گفت: تکلیف امداد شناسایی مددجو، مشاوره شغلی تشکیل پرونده و معرفی است و باید سیستم طوری باشد که به فرد مبالغ و تسهیلات را بپردازد و خودکار انجام نمی‌شود.

وی افزود: کمیته امداد در همه سال‌ها دارای رتبه برتر در طرح‌های خود اشتغالی بوده است و اکنون نیز که رضایت حاصل نشده و پرداختی ما قابل قیاس با دیگر دستگاه‌ها نیست.

باغبانی ادامه داد: کمیته امداد مازندران در سال گذشته در مشاغل خانگی رتبه پنجم را دارا بود که در بهمن و اسفند ماه سال 90 درصد اعتبارات جذب شد و امسال دارای وضعیت مطلوبی نیستیم.

وی یادآور شد: در کل کشور اعتبار همزمان انجام شده اما در برخی از استان‌ها این مسئله به خوبی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران اضافه کرد: تعهد امسال کمیته امداد امام‌خمینی مازندران ایجاد اشتغال برای 17 هزار و 832 مددجو است.

انتهای پیام/86002/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول