اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زندان بندرعباس خبر داد

رهایی مددجو از جوبه اعدام با شرط ساخت یک باب مدرسه

خبرگزاری فارس: مدیر زندان مرکزی بندرعباس گفت: مددجویی که به جرم قتل عمد محکوم به قصاص بود به همت خیرین و با ساخت یک باب مدرسه از چوبه اعدام رهایی یافت.

رهایی مددجو از جوبه اعدام با شرط ساخت یک باب مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن مرسلپور طی نشستی با اشاره به اینکه اولیای دم شرط رضایت را ساخت یک باب فضای آموزشی گذاشته بودند، اظهار داشت: با ساخت این مدرسه سه کلاسه در روستای کل ذرت از توابع بندرعباس این مددجو بعد از چهار سال از زندان آزاد و جانی دوباره یافت.

وی با بیان اینکه تلاش‌های مددکار اجتماعی زندان بندرعباس در کسب رضایت اولیای دم بسیار تاثیر گذار بود، تصریح کرد: تقاضاهای اولیا دم به سمتی رفت که مبلغ دیه در امور خداپسندانه و عام المنفعه هزینه شود.

مدیر زندان مرکزی بندرعباس بیان داشت: این عمل خیرخواهانه الگویی مناسب در جامعه اسلامی است و این اقدام ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

مرسلپور افزود: اولیای دم اگر چه می‌توانستند قصاص مجرم را انتخاب کنند اما با کاری خداپسندانه عملی نیک و پایدار را انجام دادند.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول