اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

مددجویان مازندران 100 هزار تومان عیدانه گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: مبلغ عیدانه کمک دولت به مددجویان امداد مازندران برای هر نفر 100 هزار تومان تعیین شده است.

مددجویان مازندران 100 هزار تومان عیدانه گرفتند

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران با ارائه عملکرد کمیته امداد مازندران در 11 ماهه سال جاری اظهار داشت: در سال جاری حدود 143 میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در نظر گرفته شد که حدود 30 درصد این اعتبار جذب شد.

وی تصریح کرد: از 30 درصد اعتبار جذب شده برای 5 هزار و  614 نفر  شغل ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در ادامه با اشاره به همراهی مناسب مردم در پرداخت صدقات بیان داشت: در 11 ماهه اخیر مردم مازندران حدود 9 میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه پرداختند.

این مسئول سرانه پرداخت صدقه هر مازندرانی در ماه را 281 تومان است.

وی دیگر اقدامات انجام شده در مدیریت کمیته امداد مازندران را ایجاد اشتغال برای 12 هزار مددجوی این نهاد اعلام کرد و گفت: مردم مازندران در جشن نیکوکاری سال گذشته 26 میلیارد تومان به نهاد کمک کردند.

باغبانی در ادامه به پرداخت عیدانه دولت به مددجویان کمیته امداد مازندران اشاره کرد و گفت: در 10 ماهه سال جاری 23 میلیارد تومان مستمری به خانواده‌های نیازمند امداد مازندران پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران دیگر اقدامات انجام شده برای کاهش فشار بر مددجویان امداد مازندران را پرداخت هزینه 3 میلیارد و 300 میلیون تومانی برای مددجویان مازندران اعلام کرد و یادآور شد: کمیته امداد مازندران 3 هزار و 100 کودکی که دچار سوء‌تغذیه بودند نیز کمک مالی کرده است.

وی تعداد حامیان کمیته امداد مازندران را 26 هزار و 636 نفر اعلام کرد و یادآور شد: از سال 87 تاکنون 465 مورد حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان امداد مازندران ساخته شد.

انتهای پیام/86004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول