اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل مطرح کرد

214 مورد پرداختی تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ در یک هفته گذشته بیش از 214 مورد پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی برای مددجویان کمیته امداد به همت بانک‌ها انجام شده است.

214 مورد پرداختی تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه فوق‌العاده کارگروه اشتغال کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: در مجموع در یک هفته گذشته با تلاش بانک‌های عامل 116 مورد وام خوداشتغالی و 98 مورد وام مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده که این رقم بالاتر از تعهد بانک‌ها در یک هفته گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: قرار بود بانک‌های عامل 193 مورد پرداختی در دو حوزه خوداشتغالی و مشاغل خانگی داشته باشند که این عملکرد در یک هفته اخیر به 214 مورد افزایش یافته است.

نیکزاد با قدردانی از تلاش بانک‌های عامل به ویژه دو بانک ملی و کشاورزی خاطرنشان کرد: سه چهارم پرداختی‌های یک هفته اخیر در حوزه مشاغل خانگی و خوداشتغالی مربوط به تلاش مدیران عامل دو بانک یاد شده بوده است.

این مسئول با اعلام اینکه تا روز آخر سال این پرداختی‌ها ادامه یافته و ما در دو هفته آینده بقیه پرداختی بانک‌ها را در حوزه مددجویان کمیته امداد به دقت مورد رصد قرار می‌دهیم، اضافه کرد: بانک ملی در حوزه خوداشتغالی 46 مورد و مشاغل خانگی 49 مورد پرداختی تسهیلات به مددجویان کمیته امداد داشته است.

وی پرداختی بانک ملت را در مجموع 18 مورد اعلام کرد و ادامه داد: بانک ملت در حوزه خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد هفت مورد و مشاغل خانگی 11 مورد پرداختی داشته است.

استاندار اردبیل پرداختی بانک رفاه را در حوزه خوداشتغالی پنج مورد اعلام کرد و بیان داشت: بانک رفاه به دلیل ابلاغ نشدن اعتبار در حوزه مشاغل خانگی پرداختی نداشته است.

نیکزاد در مورد عملکرد بانک صادرات نیز یادآور شد: این بانک نیز 16 مورد پرداختی در حوزه خوداشتغالی و چهار مورد پرداختی در بخش مشاغل خانگی داشته که به نظر می‌رسد این روند همچنان رو به جلو باشد.

وی گفت: بانک تجارت در حوزه خوداشتغالی پرداختی نداشته اما در بخش مشاغل خانگی 15 مورد پرداختی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اشتغال استان به عملکرد بانک سپه نیز اشاره کرد و افزود: مسئولان این بانک سه مورد پرداختی خوداشتغالی و پنج مورد پرداختی در حوزه مشاغل خانگی داشتند.

نیکزاد با قدردانی از همت بانک کشاورزی در عمل به تعهدات خود و حتی بیشتر از سقف آن تصریح کرد: بانک کشاورزی قرار بود 25 مورد تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کند که این رقم به 31 مورد رسید.

وی پرداختی بانک کشاورزی را در حوزه مشاغل خانگی نیز 15 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: بانک توسعه تعاون هشت مورد تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده و پست بانک نیز پنج مورد خوداشتغالی به متقاضیان در این مدت پرداخت کرده است.

نیکزاد همچنین ضرورت پرداخت تسهیلات از محل توسعه بخش کشاورزی را به مددجویان و افراد زیر پوشش کمیته امداد ضروری اعلام کرد و از مدیران بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی خواست به صورت ویژه طرح‌های توسعه کشاورزی مرتبط با مددجویان کمیته امداد را با دقت نظر بیشتر و همچنین نگاه خاص مورد بررسی و تصویب قرار دهند.

انتهای پیام/62006/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول