اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری

بیش از 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان از افتتاح بیش از 100 واحد مسکونی مددجویی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

بیش از 100 واحد مسکونی مددجویی در زنجان افتتاح می‌شود

ابوالفضل حسین‌غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و در آستانه بهار طبیعت، جشنواره نیکوکاری با شعار همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌های نیازمند، جشنواره نیکوکاری در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری از 12 تا 18 اسفندماه در استان زنجان اجرایی می‌شود، عنوان کرد: افتتاح 223 سطح اشتغالزایی، افتتاح بیش از 100 واحد مسکونی مددجویی، کلنگ‌زنی 35 واحد مسکونی و اجرای طرح مفتاح‌الجنه در حضور مسئولان کمیته امداد امام‌خمینی و حامیان از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در استان زنجان اجرایی می‌شود.

ترویج فرهنگ احسان از اهداف کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری است

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به برپایی بیش از 720 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در مدارس، مساجد، معابر و مصلا‌های برگزاری نماز جمعه استان افزود: این پایگاه‌ها به ترتیب روزهای 16، 17 و 18 اسفند در استان دایر می‌شود.

حسین‌غلامی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از قبیل نقدی و غیرنقدی تنها هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری جشن‌های مختلف نیست، تصریح کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه هدف والای کمیته امداد امام‌خمینی (ره) از برگزاری این جشن ملی و معنوی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برپایی پایگاه‌های مشاوره توسط حوزه فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در خانه انفاق زنجان، مشاوره حقوقی رایگان نیز به مددجویان ارائه می‌شود.

به گفته حسین غلامی دیدار با استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، برپایی ایستگاه نقاشی در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری، دیدار با ائمه جماعات و فرمانداران شهرستان‌های استان و برگزاری مراسم نمادین جشن نیکوکاری در آموزشگاه حلی با حضور مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان، غبارروبی مزار شهدا در روز 10 اسفند نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری است.

انتهای پیام/73005/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول