اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی گچساران خبر داد

توزیع 2 هزار بن ویژه خرید کالا میان مددجویان گچسارانی

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی گچساران از توزیع 2 هزار بن ویژه خرید کالا 100 هزار ریالی میان مددجویان این شهرستان خبر داد.

توزیع 2 هزار بن ویژه خرید کالا میان مددجویان گچسارانی

سیدمهران کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمک به نیازمندان و مددجویان در راستای رفع مشکلات مادی آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی در قالب ارائه خدمات به این قشر است.

وی خاطرنشان کرد: در گچساران خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیری وجود دارد که از توان تأمین هزینه‌ها و مخارج به دور هستند و بهزیستی به این خانواده‌ها در قالب طرح‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس بهزیستی گچساران از توزیع 2 هزار بن ویژه خرید کالا به مبلغ 100 هزار ریال میان مددجویان زیر پوشش خبر داد و افزود: تعداد یک هزار و 600 بن خرید کالا به مددجویان پشت نوبت و تعداد 400 بن به افراد بهبود یافته از مراکز بهبودی نیمه اقامتی ( معتادان ترک یافته) اختصاص یافته است.

کشاورز یادآور شد: مددجویان پشت نوبت افرادی هستند که تمام مدارک و اقدامات لازم برای زیر پوشش رفتن آن‌ها آماده بوده و در صورت صدور مجوز به‌زودی از حمایت‌های بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی جامعه هدف مددجویان پشت نوبت که بن خرید کالا میان آن‌ها توزیع شده را شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار، مردان از کار افتاده، آسیب دیدگان اجتماعی و کودکان بی‌سرپرست عنوان کرد.

رئیس بهزیستی گچساران با بیان این‌که هدف از توزیع این بن‌های خرید کالا در راستای کمک به تأمین هزینه‌های خانواده ها در نزدیکی ایام نوروز بوده است، ادامه داد: برای خانوارهای بالای سه نفر 3 بن و برای خانوارهای پایین تر از سه نفر 2 بن در نظر گرفته شده است.

3 هزار نفر زیر پوشش بهزیستی در حوزه امور اجتماعی

کشاورز در ادامه به تعداد افراد زیر پوشش حوزه توانبخشی بهزیستی گچساران اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد 536 نفر زیر پوشش حوزه توانبخشی بوده که در این میان تعداد 129 نفر بیماری اعصاب و روان دارند.

وی از جمعیت 3 هزار نفری زیر پوشش بهزیستی در حوزه امور اجتماعی خبر داد و افزود: از این تعداد 492 نفر زن سرپرست خانوار و 514 نفر مرد از کار افتاده است.

رئیس بهزیستی گچساران یادآور شد: بهزیستی ماهیانه به خانوارهای یک نفره مبلغ 400 هزار ریال، 2 نفره 450 هزار ریال، 3 نفره 550 هزار ریال، 4 نفره 600 هزار ریال، 5 نفره 750 هزار ریال مستمری پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/82010/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول